Po nějakých 40ti hodinách v multiplayeru musím malinko sepsat svoje dojmy. Na singl házím jako obvykle bobek, ten byl u podobných FPS vždycky o ničem :)
Moc se mi líbí neokoukané mapy, které jsou plné členitého prostředí, tu skalek, tu keříků a stromů, tu ruin nebo rozkvetlého pole. Se správným maskováním je těžší vidět protihráče než v B1 a je potřeba postupovat trochu opatrněji. Na to je hezky navázáné přepracované povolání průzkumníka, které jako jediné dovede s pomocí dalekohledu označovat nepřátele na mapě. Nebo ještě zásahem z pušky.
Vlastně všechna povolání působí daleko týmověji a se zaměřením na váš squad. Díky omezené munici a autohealu jsou zdravotník a podpora nepostradatelnými členy týmu. Oživovat padlého sice může každé povolání, ale trvá to výrazně déle než u zdravotníka. I tak je to dobrá věc, když padne jako první právě zdravotník a nebo zrovna není nikde v dohledu. I bez něj lze zachránit squad a pokračovat v útoku.
Ač odchovanec čistého deathmatche musím přiznat, že mě tady baví nejvíc herní mod Grand Operations, což je jakýsi "slepenec" různých herních modů při postupu mapou. Jako útočící tým tak nejdřív musíte zajistit předmostí a zničit palebnou podporu protivníka. Pokud se vše podaří, získáte bonus v podobě posil pro další část. Je to napínavé, proměnlivé a i když se zprvu nedaří, stejně je možnost vyhrát. A nebo naopak.
Tempo hry je podle mě hodně povedené, pro mě ideální mix mezi pomalou týmovkou a arkádovým střílením.
Zvukově a graficky nemám výtek, vypadá to super a zvučí ještě líp. Nějakou historickou věrnost neřeším, jsou to pro mě jenom kulisy pro samotné jádro hry.
Moc se mi líbí neokoukané mapy, které jsou plné členitého prostředí, tu skalek, tu keříků a stromů, tu ruin nebo rozkvetlého pole. Se správným maskováním je těžší vidět protihráče než v B1 a je potřeba postupovat trochu opatrněji. Na to je hezky navázáné přepracované povolání průzkumníka, které jako jediné dovede s pomocí dalekohledu označovat nepřátele na mapě. Nebo ještě zásahem z pušky.
Vlastně všechna povolání působí daleko týmověji a se zaměřením na váš squad. Díky omezené munici a autohealu jsou zdravotník a podpora nepostradatelnými členy týmu. Oživovat padlého sice může každé povolání, ale trvá to výrazně déle než u zdravotníka. I tak je to dobrá věc, když padne jako první právě zdravotník a nebo zrovna není nikde v dohledu. I bez něj lze zachránit squad a pokračovat v útoku.
Ač odchovanec čistého deathmatche musím přiznat, že mě tady baví nejvíc herní mod Grand Operations, což je jakýsi "slepenec" různých herních modů při postupu mapou. Jako útočící tým tak nejdřív musíte zajistit předmostí a zničit palebnou podporu protivníka. Pokud se vše podaří, získáte bonus v podobě posil pro další část. Je to napínavé, proměnlivé a i když se zprvu nedaří, stejně je možnost vyhrát. A nebo naopak.
Tempo hry je podle mě hodně povedené, pro mě ideální mix mezi pomalou týmovkou a arkádovým střílením.
Zvukově a graficky nemám výtek, vypadá to super a zvučí ještě líp. Nějakou historickou věrnost neřeším, jsou to pro mě jenom kulisy pro samotné jádro hry.
Pro: Dobře se na to kouká, dobře se to poslouchá a dobře se to hraje :)
Proti: Překombinované menu. Postupné přidávání důležitých herních funkcí (nový zásahový systém, odtažení padlého, atd.), to mělo být připravené v základu.