Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

  • PC 75
The Sith Lords jsem rozehrál s velkým očekáváním, již ze začátku se ale ukázaly nedostatky. Některé vyřešil mód, některé ale zůstávají patrné v průběhu celé hry, bohužel jsou připomínkou toho, co se může stát, pokud autoři nemají prostor a čas.

Druhý KOTOR přináší mnoho vylepšení do již známého Universa a je to docela dost atraktivní. Ale mnoho věcí není takřka vysvětleno a hráč tape mezi novými fakty, snaží se o zařazení jednotlivých dějů.

Co se stalo od události předchozího dílů? Za jakou postavu to hrají? Ano po asi dvou hodinách zjišťuji doplňující informace ale proč se mně ostatní npc ptají na přehršel informací, na které nemám odpověď.

Příběh potřebuje vymezenou postavu ale já netuším, na jakých základech ji mám vystavět. Celý svět je ponořen do chaosu, stejně jako hráčova mysl.

Tolik zajímavých myšlenek, děj se vymezuje oproti zažitému klišé Star wars, nahradí je úplně novými klišé. Přišlo mi to jako našlapování v minovém poli, kdy se obtížně odhaduje, co může způsobit další krok.

I přes všechny bugy je hra dospělejší, jednotlivá rozhodnutí jsou radikálnější a pozorného hráče nutí k zamyšlení. Jenže chybí konzistence, chybí příběhové detaily a jejich propojení.

S módy je tato hra parádní, ale ne už tak aby kvalitně dostačovala, coby další díl Kotoru. Jako samostatný nový celek fajn, jako pokračování, to už nám solidně teče do bot.

Ale tak skvělou paletu schopností temné strany jsem ještě neviděl :D
+25 +26 −1