Povzbuzen sérií KOTOR, jsem se vrhnul na další, atraktivně vyhlížející hru z Universa Star Wars. Ve výsledku se ale nedá mluvit o velké spokojenosti, co taky čekat, pokud hráč přejde z Bioware rpg na konzolovou bojovku.
Vzato kolem a kolem, nabízí Force Unleashed docela zajímavou vsuvku, mezi třetí a čtvrtou filmovou epizodu. A z počátku je hra opravdu zábavná, destrukce okolí a zvláště pohazovaní s nepřáteli dokáže zabavit na několik misí. Později, až si hráč uvědomí jak morbidně jeho počínání vypadá, zjišťuje že hra už nemá co dál nabídnout.
Všechny mise mají podobný scénář. Překonej bod A, musíš vybít desítky nepřítel, pak bod B kde opět vybij desítky nepřátel, no a u bodu F se konečně potkáš s hlavním cílem, který možná nabídne atraktivní souboj.
Samozřejmě, je to typicky konstrukt všech mlatiček, ale chtělo by to něco navíc. Docela dost by stačila složitější struktura levelů a méně stereotypní design.
Chtělo by to trochu více příběhu. Je tu Juno, Kota, či senátor Organa, ve výsledku o nich víme prd. ani polibek mezi Juno a Starkillerem to nespasí Pokud si odmyslím všechny pěkné efekty, moc toho už nezbývá. Hráč sem tam objeví nový krystal do světelného meče, ale žádný z nich vlastně neposkytne znatelnejší výhodu. Zvláště, pokud si hráč osvojí některé ze smrtonosných komb síly.
Co se týká Sith ultimate edition, podání alternativní historie potěší, zvláště mise na Hoth a osud Luka Skywalkera. Ve výsledku ale celá hra postrádá znovuhratelnost. Chybí otevírání nových schopností, či nákup předmětů po vzoru Devil May cry. Celková herní doba, čítající asi deset hodín mluví za vše.
Vzato kolem a kolem, nabízí Force Unleashed docela zajímavou vsuvku, mezi třetí a čtvrtou filmovou epizodu. A z počátku je hra opravdu zábavná, destrukce okolí a zvláště pohazovaní s nepřáteli dokáže zabavit na několik misí. Později, až si hráč uvědomí jak morbidně jeho počínání vypadá, zjišťuje že hra už nemá co dál nabídnout.
Všechny mise mají podobný scénář. Překonej bod A, musíš vybít desítky nepřítel, pak bod B kde opět vybij desítky nepřátel, no a u bodu F se konečně potkáš s hlavním cílem, který možná nabídne atraktivní souboj.
Samozřejmě, je to typicky konstrukt všech mlatiček, ale chtělo by to něco navíc. Docela dost by stačila složitější struktura levelů a méně stereotypní design.
Chtělo by to trochu více příběhu. Je tu Juno, Kota, či senátor Organa, ve výsledku o nich víme prd. ani polibek mezi Juno a Starkillerem to nespasí Pokud si odmyslím všechny pěkné efekty, moc toho už nezbývá. Hráč sem tam objeví nový krystal do světelného meče, ale žádný z nich vlastně neposkytne znatelnejší výhodu. Zvláště, pokud si hráč osvojí některé ze smrtonosných komb síly.
Co se týká Sith ultimate edition, podání alternativní historie potěší, zvláště mise na Hoth a osud Luka Skywalkera. Ve výsledku ale celá hra postrádá znovuhratelnost. Chybí otevírání nových schopností, či nákup předmětů po vzoru Devil May cry. Celková herní doba, čítající asi deset hodín mluví za vše.