Jak bych popsala LIMBO? Shodnu se s ostatními na tom, že je to intenzivní zážitek.
Je to plné emocí, ačkoli o nějaké výpravnosti se mluvit nedá. Hra světla a stínu spolu s vynikajícím ozvučením, ježí se vám chlupy na rukou a na krku.. Váš chlapeček bude umírat všemi možnými způsoby, morbidními, smutnými, v případě některých až nepříjemně do detailu vyvedenými. Nebudete chtít umírat, ale abyste přišli na to, jak dále, neobejdete se bez toho. Atmosféra je opravdu silná, nejvíce vystupňovaná někde kolem poloviny hry, později už vám pak připadá, že ani s každou další hádankou nejste blíž cíli, vaše úsilí je marné. Všechno se vás snaží zabít a nezbývá, než se stále hnát dopředu. Ke konci se některé hádanky "technického rázu" komplikují, vyložená frustrace se však nedostavila. Po několika pokusech a občasné nápovědě všechno nakonec šlo. Rozhodně ale nedoporučuju hrát v kuse.
Nedokážu popsat, co ve mě vzbudil konec. Tíseň nijak nepominula, ba naopak. Točíme se v kruhu a přes smrtící nástrahy stále vpřed.
Je to plné emocí, ačkoli o nějaké výpravnosti se mluvit nedá. Hra světla a stínu spolu s vynikajícím ozvučením, ježí se vám chlupy na rukou a na krku.. Váš chlapeček bude umírat všemi možnými způsoby, morbidními, smutnými, v případě některých až nepříjemně do detailu vyvedenými. Nebudete chtít umírat, ale abyste přišli na to, jak dále, neobejdete se bez toho. Atmosféra je opravdu silná, nejvíce vystupňovaná někde kolem poloviny hry, později už vám pak připadá, že ani s každou další hádankou nejste blíž cíli, vaše úsilí je marné. Všechno se vás snaží zabít a nezbývá, než se stále hnát dopředu. Ke konci se některé hádanky "technického rázu" komplikují, vyložená frustrace se však nedostavila. Po několika pokusech a občasné nápovědě všechno nakonec šlo. Rozhodně ale nedoporučuju hrát v kuse.
Nedokážu popsat, co ve mě vzbudil konec. Tíseň nijak nepominula, ba naopak. Točíme se v kruhu a přes smrtící nástrahy stále vpřed.
Pro: atmosféra, stylizace, hádanky
Proti: až téměř depresivní