Dlouhou dobu byl The Plan jedinou hrou z roku 2013, kterou jsem hrál a já se skoro až styděl jej mít na svém profilu jako nejlepší hru těchto třistapětašedesáti dní. Letos jsem se ale dostal k Brothers: A Tale of Two Sons a můj žebříček byl obohacen o nesrovnatelně lepší titul.
V této arkádě jsem se vžil do role mouchy, která se během svého putování neustále zmenšuje, jelikož se vzdaluje od kamery, aby bylo zachyceno co možná nejrozsáhlejší okolní prostředí. Za pár minut je hotovo, ale už minimálně kvůli konci určitě stojí tento titul za vyzkoušení. Pokud si navíc stáhnete hru ze Steamu a spustíte druhý mód za světlušku, dostanete patřičné ohodnocení.
Norští vývojáři ukazují i ve svém dalším titulu Among the Sleep, že nouzi o nápady rozhodně nemají. Bohužel však nejsou příliš zkušení a na jejich titulech je to hodně znát. Jsem zvědav, jak se předvedou se svým dalším počinem s názvem Mosaic.
V této arkádě jsem se vžil do role mouchy, která se během svého putování neustále zmenšuje, jelikož se vzdaluje od kamery, aby bylo zachyceno co možná nejrozsáhlejší okolní prostředí. Za pár minut je hotovo, ale už minimálně kvůli konci určitě stojí tento titul za vyzkoušení. Pokud si navíc stáhnete hru ze Steamu a spustíte druhý mód za světlušku, dostanete patřičné ohodnocení.
Norští vývojáři ukazují i ve svém dalším titulu Among the Sleep, že nouzi o nápady rozhodně nemají. Bohužel však nejsou příliš zkušení a na jejich titulech je to hodně znát. Jsem zvědav, jak se předvedou se svým dalším počinem s názvem Mosaic.
Pro: hra za mouchu, konec
Proti: krátké