Jako malej capart jsem viděl jak můj starší brácha hraje Silent Assassina a vůbec jsem nechápal co ho na téhle hře bere. To byly doby kdy můj mozeček bral jako vrchol videoherní zábavy COD sérii. No, Hitman byl jenom ubohej plešoun bez šance na úspěch. No a pak o pár veselých let později jsem jako větší capart narazil v Kaflandu na Kolekci klasiky tohodle dobráka. No za ti dvě kilča co jsem našel v kapsičce jsem si tuhle hru pořídil. Koupil jsem si to vlastně jen kvůli drsnýmu výrazu a krásný lesklý struně na přebalu. Až po instalaci mi došlo že jsem si koupil pokračování hry která mě ani trochu nebavila. Byl to rychlej proces bez soudu s rozsudkem "Vyhnanství z harddisku".
No ale tak o půl roku později jsem si rozsudek rozmyslel a vyhnanství zrušil. Sakra dobře jsem udělal. Tohle dílko je dle mého z celé série to nejlepší. První mise je suprovej tutoriál který vám ukáže mechaniky, které můžete použít k odpravení či obejití cílů. Takhle by to mělo vypadat vždy. Žádné tuny textu které stejnak vetšina radši přeskočí, rychlé a stručné představení v praxi. Takhle to má vypadat.
Další mise už jsou velké pískoviště na kterých si můžete postavit hradů kolik jen chcete. Pokusit se všechno nastražit jako nehodu, zabít cíl pomocí jedu, zbraně nebo šikovné struny. No a nebo to prostě postřílet všechno a doufat že se cíl ocitne kolem. V představivosti se meze nekladou.
Hra nakonec shrne vaše snažení v krásném novinovém titulku. Taková drobnost v desingu a jak mě to potěšilo. Noviny shrnou jestli jste byl šílený vrahoun, nebo tíchý stín bez tváře. Pocit práce profesionála dopomáhá i široká škála vylepšení zbraní a vybavení které si můžete koupit za vydělané peníze z misí. Volbu vybavení má spousta her, ale tady mě přišlo že doopravdy záleží na tom co si s sebou vezmete a obzvlášť v případě kdy už misi jedete po několikáté a chcete najít nový způsob dokončení.
Jedinou výtkou by pro mě byla umělá inteligence. V rámci Herní výzvy jsem poprvé hru dohrál na experta. Hláška o tom že na téhle úrovni bude "Posílená AI" je jen kec. Až na pár vyjímek jsou npc úplně stejně blbý. Jediné opravdové navýšení obtížnosti je díky absenci uložení nemožnost udělat chybu.
Téhle hře musím poděkovat za to že mi otevřela oči ohledně stealth žánru a hlavně otevřela bránu do téhle série. Z které dnes miluji každý díl (kromě trojky)...
No ale tak o půl roku později jsem si rozsudek rozmyslel a vyhnanství zrušil. Sakra dobře jsem udělal. Tohle dílko je dle mého z celé série to nejlepší. První mise je suprovej tutoriál který vám ukáže mechaniky, které můžete použít k odpravení či obejití cílů. Takhle by to mělo vypadat vždy. Žádné tuny textu které stejnak vetšina radši přeskočí, rychlé a stručné představení v praxi. Takhle to má vypadat.
Další mise už jsou velké pískoviště na kterých si můžete postavit hradů kolik jen chcete. Pokusit se všechno nastražit jako nehodu, zabít cíl pomocí jedu, zbraně nebo šikovné struny. No a nebo to prostě postřílet všechno a doufat že se cíl ocitne kolem. V představivosti se meze nekladou.
Hra nakonec shrne vaše snažení v krásném novinovém titulku. Taková drobnost v desingu a jak mě to potěšilo. Noviny shrnou jestli jste byl šílený vrahoun, nebo tíchý stín bez tváře. Pocit práce profesionála dopomáhá i široká škála vylepšení zbraní a vybavení které si můžete koupit za vydělané peníze z misí. Volbu vybavení má spousta her, ale tady mě přišlo že doopravdy záleží na tom co si s sebou vezmete a obzvlášť v případě kdy už misi jedete po několikáté a chcete najít nový způsob dokončení.
Jedinou výtkou by pro mě byla umělá inteligence. V rámci Herní výzvy jsem poprvé hru dohrál na experta. Hláška o tom že na téhle úrovni bude "Posílená AI" je jen kec. Až na pár vyjímek jsou npc úplně stejně blbý. Jediné opravdové navýšení obtížnosti je díky absenci uložení nemožnost udělat chybu.
Téhle hře musím poděkovat za to že mi otevřela oči ohledně stealth žánru a hlavně otevřela bránu do téhle série. Z které dnes miluji každý díl (kromě trojky)...
Pro: Mapy, kreativita a různorodost misí, vybavení
Proti: AI