Binary Domain je prvním zářezem do letošního roku dohraných her a hned mám pocit, že kdybych hodnotil tuhle hru 80 nebo 50 procenty, stejně je na mém hodnocení něco špatně. Jediné co jsem o Binary Domain na začátku věděl, že je to trochu jako Mass effect, ale podle hodnocení jsem tušil, že ne tak kvalitně zpracovaný. A to co jsem dostal je docela průměrná střílečka se vším dobrým i špatným co béčkové hry nebo filmy přinášejí...
První dojem rozhodně nebyl pozitivní, divné menu bez kurzoru, zvláštní hudba, ovládání naprosto konzolové a první parťák hláškující tak, že jsem ho chtěl poslat do... no řekněme do jiné hry... Zakladní lokace hloupá a ve spojení s divným ovládáním jsem se musel trochu donutit abych hru nevypnul a navždy neodložil. Protože pokud vytrváte není to až taková hrůza jak to na první pohled vypadá.
Už když na vás naběhnou první vlny zelených terminátorů je vám vysvětlen nejúčinější způsob likvikace všech nepřátel ve hře (kromě bossů) a tím je ustřel nohy a doraž na zemi. Střílení je v pohodě i ten postupný rozklad protivníků je pěkný, jen je to vlastně jediné co ve hře děláte. Bossů je tu celkem dost, ale většina je zaměřená na znehybnění bosse, které vám usnadní odstřelení určité jeho části. Celkem v pohodě až na jednu "gorilu", kterou kosíte na třikrát a společně s toporným ovládáním postavy je to neblbější souboj ve hře.
Přiběh má sice zajímavý i když klasický námět o robotech v moderní společnosti, ale tak jako celá hra je to naprosto totální béčko, ať už jde o vykreslení postav, zvratů a divných rozhovorů vašich parťáků které si naštěstí můžete do jednotlivých částí volit, takže jsem našel ty dva nejvíce snesitelné a těch jsem se držel. Na ostatních členech mi vůbec nezáleželo nebo jako v případě prvního z nich mi vyloženě lezl na nervy. Takže když v závěru umírá jako hrdina co zachrání jiného člena, já si jen řikal, proč až tak pozdě...
Ale abych jen nenadával tak k fajn střílení se přidává i dobrá grafika, občas snaha o nějaký ten humor nárážka na Jamese Bonda jako nějakého filmu pro pamětníky či prohození zachráněného člena střešním oknem pobaví. Tak nějak jsem si cestu našel i k hratelnosti, dvěma parťákům a s tím ovládáním jsem se ke konci už taky tolik nepral :) Ještě bych zmínil dvě části na dálnici, které jsou nejhorší částí ve hře, kde i to střílení je otravné a vůbec celý koncept téhle Kobra 11 události je hrozný, naštěstí je tam jen dvakrát.
Jako začátek herního roku sice žádná pecka, ale narozdíl od podobně hodnocených her v sobě mám malou touhu si hru projít znovu, nezabere ani 10 hodin, takže se možná k Binary Domain ještě někdy vrátím...
První dojem rozhodně nebyl pozitivní, divné menu bez kurzoru, zvláštní hudba, ovládání naprosto konzolové a první parťák hláškující tak, že jsem ho chtěl poslat do... no řekněme do jiné hry... Zakladní lokace hloupá a ve spojení s divným ovládáním jsem se musel trochu donutit abych hru nevypnul a navždy neodložil. Protože pokud vytrváte není to až taková hrůza jak to na první pohled vypadá.
Už když na vás naběhnou první vlny zelených terminátorů je vám vysvětlen nejúčinější způsob likvikace všech nepřátel ve hře (kromě bossů) a tím je ustřel nohy a doraž na zemi. Střílení je v pohodě i ten postupný rozklad protivníků je pěkný, jen je to vlastně jediné co ve hře děláte. Bossů je tu celkem dost, ale většina je zaměřená na znehybnění bosse, které vám usnadní odstřelení určité jeho části. Celkem v pohodě až na jednu "gorilu", kterou kosíte na třikrát a společně s toporným ovládáním postavy je to neblbější souboj ve hře.
Přiběh má sice zajímavý i když klasický námět o robotech v moderní společnosti, ale tak jako celá hra je to naprosto totální béčko, ať už jde o vykreslení postav, zvratů a divných rozhovorů vašich parťáků které si naštěstí můžete do jednotlivých částí volit, takže jsem našel ty dva nejvíce snesitelné a těch jsem se držel. Na ostatních členech mi vůbec nezáleželo nebo jako v případě prvního z nich mi vyloženě lezl na nervy. Takže když v závěru umírá jako hrdina co zachrání jiného člena, já si jen řikal, proč až tak pozdě...
Ale abych jen nenadával tak k fajn střílení se přidává i dobrá grafika, občas snaha o nějaký ten humor nárážka na Jamese Bonda jako nějakého filmu pro pamětníky či prohození zachráněného člena střešním oknem pobaví. Tak nějak jsem si cestu našel i k hratelnosti, dvěma parťákům a s tím ovládáním jsem se ke konci už taky tolik nepral :) Ještě bych zmínil dvě části na dálnici, které jsou nejhorší částí ve hře, kde i to střílení je otravné a vůbec celý koncept téhle Kobra 11 události je hrozný, naštěstí je tam jen dvakrát.
Jako začátek herního roku sice žádná pecka, ale narozdíl od podobně hodnocených her v sobě mám malou touhu si hru projít znovu, nezabere ani 10 hodin, takže se možná k Binary Domain ještě někdy vrátím...
Pro: Střílení, grafika, občas se zasmějete...
Proti: Koridor, příběh, ovládání...