Snad každým komentem k NFS začínám slovy jako ,,první" nebo ,,poslední" a ani tady se tomu nevyhnu. NFSU2 je pro mě poslední díl, kterej opravdu stál za to, kterej jsem si užil a kterej jsem dohrál víc jak jednou a bavilo mě to.
Ano, jsou to NFSU 1.5, stejnej styl hraní, stejný auta na tunění, ale mnoho a mnoho inovací. Aut je dvakrát tolik, tunících dílů je nespočet, přibylo celkem dobré ladění výkonu auta (i když v takovéto arkádě to nemá moc smysl, na druhou stranu je legrace projíždět se s Nisanem ve 400 km/h). Přibyli i nějaké nové druhy závodů. Ovšem jejich přínos je sporný, hlavně URL závody. Jejich problém je, že jsou moooc dlouhý a hrooozně nudný, ale hlavně, jsou povinný k dalšímu postupu ve hře.
Jako další proti uvedu otevřené město. Je nanejvýš otravný jezdit pořád sem a tam, jen abych postoupil ve hře dál (hlavně trasy z toho velkýho kopce až do průmyslové čtvrti byli peklo). A krom tohoto ježdění pro závody nemá město žádnej jinej smysl (pro to v Most Wanted tento systém rychle zrušili).
Ano, jsou to NFSU 1.5, stejnej styl hraní, stejný auta na tunění, ale mnoho a mnoho inovací. Aut je dvakrát tolik, tunících dílů je nespočet, přibylo celkem dobré ladění výkonu auta (i když v takovéto arkádě to nemá moc smysl, na druhou stranu je legrace projíždět se s Nisanem ve 400 km/h). Přibyli i nějaké nové druhy závodů. Ovšem jejich přínos je sporný, hlavně URL závody. Jejich problém je, že jsou moooc dlouhý a hrooozně nudný, ale hlavně, jsou povinný k dalšímu postupu ve hře.
Jako další proti uvedu otevřené město. Je nanejvýš otravný jezdit pořád sem a tam, jen abych postoupil ve hře dál (hlavně trasy z toho velkýho kopce až do průmyslové čtvrti byli peklo). A krom tohoto ježdění pro závody nemá město žádnej jinej smysl (pro to v Most Wanted tento systém rychle zrušili).
Pro: Inovace proti U1, soundtrack, ladění aut
Proti: URL závody, ježdění po městě