Hrál jsem tuto hru stovky hodin - postpně updaty a moje porozumění updatům se pokusím vystihnout v jakési me rovině, protože nikoho nezajímá, ze ve verzi X bylo možno si udělat velkou armádu a všechny divize dát jednomu masšálovi, který získal (i s postihem za hodně divizí) hodně zkušenosti a potom to předělali tak, že máte možnost si vybírat dovednosti velitelů, takže máte experta na pechotu s 15% na všecho, takže pokud jste sovět nebo číňan, tak si tohle dáte a pak jste vlastně spoko.
nevím.
nevím jak hodnotit hry, které se neustále vyvýjí a jedinou překážkou jejich vývoje může být, že ten obstarožní homosexuál, který jim sype prachy zhebne.
cokoliv totiž napíšu jako kritiku u této hry se může naprosto změnit kdykoliv.
a mám pocit že o hystorickou (narozdíl od HOI2 darkest hour) už moc nejde.
jakoža jsem dobyl celý svět za polsko, rumunsko, nacionální spanělsko, ... a jo i za československo, když českoslavak army pod vedením nějakého nýmanda dobývala houston texas a to i bez toho abych to tam v JUUESEJ celý srovnal naprdel atéomovkama, tak jsem si řikal wtf.
tak dobře "death or disgrace" a "waking of tiger"
řekněme že cěskoslovensko. milionů
hrnou se vám jak lumíci do i kdyzž ne uplně stoprocentního opevnění.
výsledek čechosoáci ztráty 10 tisíc mužů němci ztráty 5 milionů mužů
a potom jsem se vydal dobýt berlín.
Je to prostě divný
ale je to sranda.
líbili se mi námořní bitvy
ale jinak
hm....
jako viděl jsem video na youtube kde hlavní stratég mluvil s nějakym youtuberem. o tom, že měli problém v tom, že umělá intelignce neútočila. no jaksně že neútočila. blbeččci ale chtěli druhou světovou a tak přikázali AI útočit - takže dobijete celej svět 100lidí armádou když se zakopote s dělostřectvem. Oni do Vás pujdou jako lumíci. Cannonfooter.
a nemyslím si, že multiplayer je hlavní stránkou této hry. to bylo vzdělání kua vole.
nevím.
nevím jak hodnotit hry, které se neustále vyvýjí a jedinou překážkou jejich vývoje může být, že ten obstarožní homosexuál, který jim sype prachy zhebne.
cokoliv totiž napíšu jako kritiku u této hry se může naprosto změnit kdykoliv.
a mám pocit že o hystorickou (narozdíl od HOI2 darkest hour) už moc nejde.
jakoža jsem dobyl celý svět za polsko, rumunsko, nacionální spanělsko, ... a jo i za československo, když českoslavak army pod vedením nějakého nýmanda dobývala houston texas a to i bez toho abych to tam v JUUESEJ celý srovnal naprdel atéomovkama, tak jsem si řikal wtf.
tak dobře "death or disgrace" a "waking of tiger"
řekněme že cěskoslovensko. milionů
hrnou se vám jak lumíci do i kdyzž ne uplně stoprocentního opevnění.
výsledek čechosoáci ztráty 10 tisíc mužů němci ztráty 5 milionů mužů
a potom jsem se vydal dobýt berlín.
Je to prostě divný
ale je to sranda.
líbili se mi námořní bitvy
ale jinak
hm....
jako viděl jsem video na youtube kde hlavní stratég mluvil s nějakym youtuberem. o tom, že měli problém v tom, že umělá intelignce neútočila. no jaksně že neútočila. blbeččci ale chtěli druhou světovou a tak přikázali AI útočit - takže dobijete celej svět 100lidí armádou když se zakopote s dělostřectvem. Oni do Vás pujdou jako lumíci. Cannonfooter.
a nemyslím si, že multiplayer je hlavní stránkou této hry. to bylo vzdělání kua vole.
Pro: námořní bitvy
Proti: hráč vždycky dobije svět