Tak a je to tady třetí díl Metra, když ho poprvé ukázaly na E3 2017, tak jsem byl nadšen, protože mám rad, jak knihy, tak i předchozí dvě hry. Minimálně mě bylo jasné,že to bude skvělý závěr Arťomova příběhu a to se taky stalo. Řekneme si proč.
Jako první čeho si všimnete, tak je nádherná grafika a skvělá optimalizace. To dává dohromady nádherné scenerie, které si užijete i se skvělou snímkovou frekvencí. Pak tu máme příběh, jak jsem říkal, je to závěr Arťomova příběhu, který je naprosto dokonalý. Tomu pomáhají skvěle napsané postavy jejich dabing a emoce, které z vás ždímá do poslední minuty hry, a závěrečných 20 minut mi vehnaly slzy do očí, kvůli hudbě, která tam hrám a emocím a strachu z osudu postav, které byly skvěle vygradované až do poslední sekundy. Jediné, co to kazilo bylo to,že samotný Arťom nemluví během hraní, ale jen během načítaní, kde v krátkosti řekne, co jste za poslední dobu udělaly a je to škoda, že Arťom během normálního hraní nemluví, ale to je jediný zápor,co jsem já na hře našel. Jinak je tu vše kladné.
Například otevřené lokace, které jsou sice jen dvě, ale jsou dostatečně velké na to,aby jste se vyblbli. Je tu pobřeží Volhy a vyschlé Kaspické moře, které připomíná trochu Mad Maxe a pak tu jsou menší a koridorové lokace například bunkr a závěr v Mrtvém městě, který byl velmi podobný předchozím dílům a byla tam ta skvělá gradace s ždímání emocí jak už jsem řekl. Pak tu mámě větší důraz na grafting, úpravu zbraní a jejich starání se o ně protože pokud se o ne nebudete starat tak se vám můžou v boji zaseknou a to není nic příjemného,když se na vás řítí smečka vlků nebo jiných potvor. A jako poslední dvě věci co zmíním, tak to je hudba, která je skvělá když máte akční sekvenci hudba je správně akční,a když máte nějakou dojemnou sekvenci tak umí byt i dojemná a pak tu je systém karmy a to se odvíjí podle toho,jak se chováte pokud bez rozmyšlení zabijete každého, kdo se vám dostane před hlaveň tak očekávejte špatný konec, ale pokud se snažíte protivníky omračovat nebo během rozhovorů mate skloněnou tak můžete očekávat ten dobrý konec , který si Arťom zaslouží po to všem čím si prošel 100%.
Jako první čeho si všimnete, tak je nádherná grafika a skvělá optimalizace. To dává dohromady nádherné scenerie, které si užijete i se skvělou snímkovou frekvencí. Pak tu máme příběh, jak jsem říkal, je to závěr Arťomova příběhu, který je naprosto dokonalý. Tomu pomáhají skvěle napsané postavy jejich dabing a emoce, které z vás ždímá do poslední minuty hry, a závěrečných 20 minut mi vehnaly slzy do očí, kvůli hudbě, která tam hrám a emocím a strachu z osudu postav, které byly skvěle vygradované až do poslední sekundy. Jediné, co to kazilo bylo to,že samotný Arťom nemluví během hraní, ale jen během načítaní, kde v krátkosti řekne, co jste za poslední dobu udělaly a je to škoda, že Arťom během normálního hraní nemluví, ale to je jediný zápor,co jsem já na hře našel. Jinak je tu vše kladné.
Například otevřené lokace, které jsou sice jen dvě, ale jsou dostatečně velké na to,aby jste se vyblbli. Je tu pobřeží Volhy a vyschlé Kaspické moře, které připomíná trochu Mad Maxe a pak tu jsou menší a koridorové lokace například bunkr a závěr v Mrtvém městě, který byl velmi podobný předchozím dílům a byla tam ta skvělá gradace s ždímání emocí jak už jsem řekl. Pak tu mámě větší důraz na grafting, úpravu zbraní a jejich starání se o ně protože pokud se o ne nebudete starat tak se vám můžou v boji zaseknou a to není nic příjemného,když se na vás řítí smečka vlků nebo jiných potvor. A jako poslední dvě věci co zmíním, tak to je hudba, která je skvělá když máte akční sekvenci hudba je správně akční,a když máte nějakou dojemnou sekvenci tak umí byt i dojemná a pak tu je systém karmy a to se odvíjí podle toho,jak se chováte pokud bez rozmyšlení zabijete každého, kdo se vám dostane před hlaveň tak očekávejte špatný konec, ale pokud se snažíte protivníky omračovat nebo během rozhovorů mate skloněnou tak můžete očekávat ten dobrý konec , který si Arťom zaslouží po to všem čím si prošel 100%.
Pro: Příběh, grafika, optimalizace, postavy, hudba, emoce, prostředí, úpravy a starání se o zbraně, prostě všechno.
Proti: Arťom během hraní nemluví ale na hodnocení to nemá vliv.