Rockstar nejspíš infiltrovali mé mokré sny a udělali z nich počítačovou hru. San Andreas je GTáčko vygradované do extrému a dotáhnuté k dokonalosti, všeho je tady o tolik víc, až oči přecházejí. Co se týče situování San Andreas, tak ať už máte, nebo nemáte rádi černou popkulturu, faktem zůstává, že je vyobrazena do detailů přesně a to se cení. Hlavní dějová linie - opřena o propracovaný příběh, plný všemožných dialogů - je už sama o sobě dost dlouhá a k tomu ty TUNY vedlejších úkolů a nepřeberných možností, to je nádhera.
Město je také, jak to říct, větší než obvykle? Větší, než kdokoliv mohl doufat a není na žádném místě odbyté. Každá ze tří částí má charakteristický styl a spojují je přirozené pole, lesy, hory a menší náznaky pozůstatků vesnic. Vskutku radost se jimi projíždět. I náplň misí je maximálně ruznorodá (samozřejmě v rámci GTA) a hlavně zábavná, neboť arkádovst a zábavnost zůstávají stále tažnými motory celé herní série.
Graficky hra v roce 2005 už možná nevypadá nejlépe, ale ještě se na to dá v pohodě koukat, navíc o tom to není. San Andreas je zkrátka synonymum svobody, nekonečných herních možností a monstrózní trvanlivosti. Miluji tuto hru.
Město je také, jak to říct, větší než obvykle? Větší, než kdokoliv mohl doufat a není na žádném místě odbyté. Každá ze tří částí má charakteristický styl a spojují je přirozené pole, lesy, hory a menší náznaky pozůstatků vesnic. Vskutku radost se jimi projíždět. I náplň misí je maximálně ruznorodá (samozřejmě v rámci GTA) a hlavně zábavná, neboť arkádovst a zábavnost zůstávají stále tažnými motory celé herní série.
Graficky hra v roce 2005 už možná nevypadá nejlépe, ale ještě se na to dá v pohodě koukat, navíc o tom to není. San Andreas je zkrátka synonymum svobody, nekonečných herních možností a monstrózní trvanlivosti. Miluji tuto hru.
Pro: Svoboda, propracovanost, prostor, možnosti, trvanlivost.
Proti: Absence multiplayeru.