Apex Legends si bere to nejlepší z Battle Royale žánru, zatímco se poučuje ze zásadních nedostatků svých předchůdců. Z toho, co je zde zásadním upgradem (např. oproti PUBG), bych vyjmenoval následující. Hned při výběru místa dopadu si můžete zvolit některou z "high tier loot" zón a jít si tak rovnou pro nejlepší gear, pokud se nebojíte. Řízení dopadu navíc můžete nechat jen na kapitánovi a nemusíte nic řešit. Sebrané zbraně už jsou rovnou nabité, upgrady a scopy se rovnou umisťují na zbraně, takže práce s inventářem se značně zjednodušuje. Akce je dost svižná, málokdy jsem zažil opravdu hluché momenty. Navíc když nedejbože ztratíte parťáka už hned na začátku, máte pořád šanci ho oživit. Pokud tedy hrajete s kamarády, odpadá ta nepříjemná situace, kdy někdo musí jenom čekat do konce.
Další plusy jsou určitě pohyb a mechanika zbraní, tam opravdu není moc co vytknout. Sprint, slide, šplhání po stěnách, jízda na lanech, do toho nějaké teleporty a launch-pady... No je to jízda :) Zbraně mají fakt dobrý "feeling", ať už se jedná o brokovnice, útočné pušky, či sniperky.
Samozřejmě hra není perfektní a kde co by se dalo zlepšit (a zřejmě se i zlepšuje, ale nemám moc čas sledovat updaty). Jednotlivé zbraně bylo ze začátku fakt těžký rozeznat, navíc třeba energetické zbraně se navíc chovají dost zvláštně, což se člověk zpravidla dozví až při první tragicky neúspěšné přestřelce. Jednotlivé postavy a jejich ultimátky mě kdovíjak nezaujaly, osobně bych si vystačil s pasivními skilly, případně jenom těmi "tactical" utilitkami. Taky bych ocenil přítomnost nějakého solidního skill-based matchmakingu. Některé hry byly pocitově dost snadné, jinde jsme zase dostali výprask raz dva. No a nakonec zmíním i klasickou rakovinu dnešní doby, otravné loot boxy a dementní skiny. Já vím, nějak si to vydělat musí, ale je to prostě akorát otravný :)
Další plusy jsou určitě pohyb a mechanika zbraní, tam opravdu není moc co vytknout. Sprint, slide, šplhání po stěnách, jízda na lanech, do toho nějaké teleporty a launch-pady... No je to jízda :) Zbraně mají fakt dobrý "feeling", ať už se jedná o brokovnice, útočné pušky, či sniperky.
Samozřejmě hra není perfektní a kde co by se dalo zlepšit (a zřejmě se i zlepšuje, ale nemám moc čas sledovat updaty). Jednotlivé zbraně bylo ze začátku fakt těžký rozeznat, navíc třeba energetické zbraně se navíc chovají dost zvláštně, což se člověk zpravidla dozví až při první tragicky neúspěšné přestřelce. Jednotlivé postavy a jejich ultimátky mě kdovíjak nezaujaly, osobně bych si vystačil s pasivními skilly, případně jenom těmi "tactical" utilitkami. Taky bych ocenil přítomnost nějakého solidního skill-based matchmakingu. Některé hry byly pocitově dost snadné, jinde jsme zase dostali výprask raz dva. No a nakonec zmíním i klasickou rakovinu dnešní doby, otravné loot boxy a dementní skiny. Já vím, nějak si to vydělat musí, ale je to prostě akorát otravný :)
Pro: pohyb, zbraně, tempo hry, vychytávky oproti jiným BR hrám
Proti: ultimátky, lootboxy, z počátku dost nepřehledné