Herní výzva 2019 - 8. Hrátky s časem
Člověk by neřekl, že už je to takovou dobu, co jsem dohrál jedničku, přijde mi to jako včera. Každopádně na dvojku jsem se dost těšil, protože jednička mě opravdu hodně chytla. A na rovinu říkám hned z kraje, že zklamaný rozhodně nejsem. Dvojka je tak krásně vymazlený umělecký skvost, že na něj budu hodně dlouho vzpomínat.
Celkově je design prostředí největší devizou Dishonored 2. Arkane si mě omotali kolem prstu už u Prey, ale zde je to ještě lepší. Díky kouzlu "Blink", kterým jsem se teleportoval na přilehlé římsy a stříšky, jsem měl často herní plochu jako na dlani a kochal se děním pode mnou a dumal, kudy se dám dál.
Drtivá většina situací lze řešit několika způsoby, od Rambo stylu až po pacifistu, který za sebou nechává jen hromady uspaných panáků. Zkusil jsem obě metody a obě mají něco do sebe. Moc mi nesedl příběh a hlavně divné zakončení, ale to je asi jen věc názoru. Každopádně doporučuju všem milovníkům parádního designu a vyznavačům stealth, kterého si zde lze užít do sytosti.
Člověk by neřekl, že už je to takovou dobu, co jsem dohrál jedničku, přijde mi to jako včera. Každopádně na dvojku jsem se dost těšil, protože jednička mě opravdu hodně chytla. A na rovinu říkám hned z kraje, že zklamaný rozhodně nejsem. Dvojka je tak krásně vymazlený umělecký skvost, že na něj budu hodně dlouho vzpomínat.
Celkově je design prostředí největší devizou Dishonored 2. Arkane si mě omotali kolem prstu už u Prey, ale zde je to ještě lepší. Díky kouzlu "Blink", kterým jsem se teleportoval na přilehlé římsy a stříšky, jsem měl často herní plochu jako na dlani a kochal se děním pode mnou a dumal, kudy se dám dál.
Drtivá většina situací lze řešit několika způsoby, od Rambo stylu až po pacifistu, který za sebou nechává jen hromady uspaných panáků. Zkusil jsem obě metody a obě mají něco do sebe. Moc mi nesedl příběh a hlavně divné zakončení, ale to je asi jen věc názoru. Každopádně doporučuju všem milovníkům parádního designu a vyznavačům stealth, kterého si zde lze užít do sytosti.
Pro: Grafika; design; možnosti.
Proti: Slabší příběh; pár drobností.