Post-apo béčko v příšerném enginu.
Se svým mixem FPS a akce v různých vozidlech, zasazeným do světa po apokalypse, se vlastně jedná o takového vzdáleného předka Rage. Ale z doby, kdy se střílečky svými náměty a vážností podobaly akčním filmům z 80. a 90. let. Atmosféra a celková nálada hry za mě super.
Bohužel se to ale nehraje moc příjemně. Jako první vás praští do očí FOV, který je tu jako v nějaké konzolové střílečce. Po chvilce hraní si pak uvědomíte největší problém této hry - celé je to neuvěřitelně neohrabané. Vzpomínáte si, jak v Doomovi hlavní postava ztrácela rychlost, když se dotkla stěny? Tak si to několikrát vynásobte, až se z bezproblémové vlastnosti hry stane problém typu "je problém vůbec projít otvorem o velikosti dveří, protože se hlavní hrdina zasekává o jeho hrany". Dále se stává, že postava opakovaně propadává podlahou výtahu apod. Při jízdě v autech, motorkách a jiných vehiklech to není o moc lepší, maximálně je problém zmírněn tím, že se obvykle pohybujeme po otevřených prostranstvích, kde při troše štěstí nedochází ke kolizím s jinými objekty. Tedy, s výjimkou nepřátel.
Další rest z dětství dohnán, ale jestli bych ho doporučil i někomu jinému než FPS archeologům? To asi ne.
Se svým mixem FPS a akce v různých vozidlech, zasazeným do světa po apokalypse, se vlastně jedná o takového vzdáleného předka Rage. Ale z doby, kdy se střílečky svými náměty a vážností podobaly akčním filmům z 80. a 90. let. Atmosféra a celková nálada hry za mě super.
Bohužel se to ale nehraje moc příjemně. Jako první vás praští do očí FOV, který je tu jako v nějaké konzolové střílečce. Po chvilce hraní si pak uvědomíte největší problém této hry - celé je to neuvěřitelně neohrabané. Vzpomínáte si, jak v Doomovi hlavní postava ztrácela rychlost, když se dotkla stěny? Tak si to několikrát vynásobte, až se z bezproblémové vlastnosti hry stane problém typu "je problém vůbec projít otvorem o velikosti dveří, protože se hlavní hrdina zasekává o jeho hrany". Dále se stává, že postava opakovaně propadává podlahou výtahu apod. Při jízdě v autech, motorkách a jiných vehiklech to není o moc lepší, maximálně je problém zmírněn tím, že se obvykle pohybujeme po otevřených prostranstvích, kde při troše štěstí nedochází ke kolizím s jinými objekty. Tedy, s výjimkou nepřátel.
Další rest z dětství dohnán, ale jestli bych ho doporučil i někomu jinému než FPS archeologům? To asi ne.