Jestli vás bavil Darkest Dungeon, ale připadal vám příliš těžký a náročný na micro management, DSD je hra pro vás. Inspirace DD z téhle hry jen čiší, ale není to na škodu a nepůsobí to jako naprostá kopírka.
Celkově bych hru rozdělil na dvě cca poloviny. Ta první je super. Průzkum je docela náročný, kdy balancujete na hraně s penězi, energií, vybavením i silou nepřátel a má to díky tomu slušnou šťávu. Žádná procházka růžovým sadem, nic jednoduchého, ale o to víc potěší každý nový kus výzbroje, level up či vyhraný souboj.
Postupně se z vás ale v té druhé polovině (alespoň s moji partou) stane naprostý tank, který nepřátele kosí jako Číňan rýžové klasy, energie máte nekonečno na průzkum celé lodi a na většinu vybavení už ani nekoukáte, protože jste stejně už tak OP, že většina soubojů končí v prvním, maximálně druhém kole.
Díky tomuhle absolutnímu nevyvážení mě konec už prakticky ani nebavil a dohrával jsem to spíš jen ze setrvačnosti, protože mě zajímalo, jak bude vyřešeno zakončení. Co si budeme povídat. Je něco shnilého ve státě Dánském, když jsem závěrečný boss fight vyhrál v prvním kole a stačily mi na to dvě postavy...
Celkově bych hru rozdělil na dvě cca poloviny. Ta první je super. Průzkum je docela náročný, kdy balancujete na hraně s penězi, energií, vybavením i silou nepřátel a má to díky tomu slušnou šťávu. Žádná procházka růžovým sadem, nic jednoduchého, ale o to víc potěší každý nový kus výzbroje, level up či vyhraný souboj.
Postupně se z vás ale v té druhé polovině (alespoň s moji partou) stane naprostý tank, který nepřátele kosí jako Číňan rýžové klasy, energie máte nekonečno na průzkum celé lodi a na většinu vybavení už ani nekoukáte, protože jste stejně už tak OP, že většina soubojů končí v prvním, maximálně druhém kole.
Díky tomuhle absolutnímu nevyvážení mě konec už prakticky ani nebavil a dohrával jsem to spíš jen ze setrvačnosti, protože mě zajímalo, jak bude vyřešeno zakončení. Co si budeme povídat. Je něco shnilého ve státě Dánském, když jsem závěrečný boss fight vyhrál v prvním kole a stačily mi na to dvě postavy...
Pro: art, stylizace, character build, souboje (v první polovině hry)
Proti: nevyvážená obtížnost, repetitivnost