To si tak vyjedete s přáteli na tropický ostrov, abyste si dali pořádně do nosu, užili si nějaké ty drogy, adrenalinové sporty a rozloučili se svobodou, doslova.
Příběh zasazený do situace, která není tak daleko vzdálená realitě, konec konců únosy jsou vcelku lukrativní obživou v některých koutech světa a kdo se nemá na pozoru, snadno se v takové situaci může octnout, tím spíše, když je výletníkem ze západu, který chtě nechtě smrdí prachama a inteligence zdejších prostě velí nerozlišovat, jestli zrovna ten nebo onen pochází z lepších poměrů nebo ne.
Dosud všechno v pohodě. Linka je nastavena, seznámení s hlavními protagonisty taky ujde, záporák je výborně zpracovanej a fakt dobře se výplody jeho vyšinuté mysli poslouchají. Člověk hned pochopí, že je magor a těší se na další hlášky které pronese.
Pak to ale začne dostávat řádně na zadek všechno.
Nechápejte mě špatně, Far Cry 3 jsem si vážně docela užil, jako střílečka v otevřeném světě, kde si postupně odemykám schopnosti a hra mě v mých rozhodnutích omezuje jen minimálně, mi sedla a jsem na konec rád, že jsem si to zahrál, ale jsem jeden z těch co hry podobného typu hraje blbě. Povětšinou se nedržím hlavní linie a pokud je co dělat kolem, věnuji se tomu. Pak se mi dost často stane, že mám postavu vylepšenou ve čtvrtce hry, všechny předměty mám vyrobené už v polovině hry a ke konci už zbývá jen ten příběh, který tak mohu projít, aniž bych myslel na to, že mi ještě něco chybí.
Tady jsem pak narazil na nesmysly, jako omezenou peněženku, která měla nastavený limit na 10k mincí, které jsem však neměl za co utrácet, takže se mi už nevyplatilo sbírat všudypřítomné bedýnky a tak jsem začal trpět pocitem, že hra nechce abych je sbíral. A nesbíral. Za mě škoda, rád čistím mapy od všeho. Bohužel mě to odradilo i od sbírání dalších položek jako artefakty, kterých bylo 120 a vlastně krom procent na měřiči, žádnou zábavnost nepřinesly. Stejně tak dopisy, které jsem sesbíral jen do potřebné mety odemčení zbraně, pak už to nemělo význam.
Když mě tahle část odradila, těšil jsem se, jak si užiji příběh, ale super vyprofilovaný záporák umře, náhle, v nijak epickém souboji a pak přijde druhý, který už zajímavý není nijak a zůstává jen touha ho odpravit. Btw, taky je to ve výsledku nuda. Celý konec pak zahraje na city a dá vám vybrat dva konce, cajk, ale nějak jsem netoužil ho řešit a vybral prostě jen ten správný.
Celé to zanechalo rozporuplné dojmy. Do určité chvíle super, ale pak už jen nastavovaná kaše. Jason Brody je přeživší jen asi deset minut, pak se z něj postupně stane nadčlověk, kterému by záviděl i Rambo, zachraňovaní přátelé na situace reagují absolutně debilně a vlastně i přes veškeré utrpení co měli zažít jsou v pohodě. Zůstává tedy docela dobrý zážitek ze střílečky, která je však i na nejvyšší obtížnost docela lehká. Člověk by se musel zasnažit a udělat si to velkou úpravou nastavení opravdu velmi složité, ale na to ve výsledku vlastně ani nemá chuť.
Příběh zasazený do situace, která není tak daleko vzdálená realitě, konec konců únosy jsou vcelku lukrativní obživou v některých koutech světa a kdo se nemá na pozoru, snadno se v takové situaci může octnout, tím spíše, když je výletníkem ze západu, který chtě nechtě smrdí prachama a inteligence zdejších prostě velí nerozlišovat, jestli zrovna ten nebo onen pochází z lepších poměrů nebo ne.
Dosud všechno v pohodě. Linka je nastavena, seznámení s hlavními protagonisty taky ujde, záporák je výborně zpracovanej a fakt dobře se výplody jeho vyšinuté mysli poslouchají. Člověk hned pochopí, že je magor a těší se na další hlášky které pronese.
Pak to ale začne dostávat řádně na zadek všechno.
Nechápejte mě špatně, Far Cry 3 jsem si vážně docela užil, jako střílečka v otevřeném světě, kde si postupně odemykám schopnosti a hra mě v mých rozhodnutích omezuje jen minimálně, mi sedla a jsem na konec rád, že jsem si to zahrál, ale jsem jeden z těch co hry podobného typu hraje blbě. Povětšinou se nedržím hlavní linie a pokud je co dělat kolem, věnuji se tomu. Pak se mi dost často stane, že mám postavu vylepšenou ve čtvrtce hry, všechny předměty mám vyrobené už v polovině hry a ke konci už zbývá jen ten příběh, který tak mohu projít, aniž bych myslel na to, že mi ještě něco chybí.
Tady jsem pak narazil na nesmysly, jako omezenou peněženku, která měla nastavený limit na 10k mincí, které jsem však neměl za co utrácet, takže se mi už nevyplatilo sbírat všudypřítomné bedýnky a tak jsem začal trpět pocitem, že hra nechce abych je sbíral. A nesbíral. Za mě škoda, rád čistím mapy od všeho. Bohužel mě to odradilo i od sbírání dalších položek jako artefakty, kterých bylo 120 a vlastně krom procent na měřiči, žádnou zábavnost nepřinesly. Stejně tak dopisy, které jsem sesbíral jen do potřebné mety odemčení zbraně, pak už to nemělo význam.
Když mě tahle část odradila, těšil jsem se, jak si užiji příběh, ale super vyprofilovaný záporák umře, náhle, v nijak epickém souboji a pak přijde druhý, který už zajímavý není nijak a zůstává jen touha ho odpravit. Btw, taky je to ve výsledku nuda. Celý konec pak zahraje na city a dá vám vybrat dva konce, cajk, ale nějak jsem netoužil ho řešit a vybral prostě jen ten správný.
Celé to zanechalo rozporuplné dojmy. Do určité chvíle super, ale pak už jen nastavovaná kaše. Jason Brody je přeživší jen asi deset minut, pak se z něj postupně stane nadčlověk, kterému by záviděl i Rambo, zachraňovaní přátelé na situace reagují absolutně debilně a vlastně i přes veškeré utrpení co měli zažít jsou v pohodě. Zůstává tedy docela dobrý zážitek ze střílečky, která je však i na nejvyšší obtížnost docela lehká. Člověk by se musel zasnažit a udělat si to velkou úpravou nastavení opravdu velmi složité, ale na to ve výsledku vlastně ani nemá chuť.
Pro: Akce, zabití nepřátel na 100 a jeden způsob, první záporák
Proti: Příběh, chování přátel, vedlejší úkoly, limit peněženky,