Interaktivní dokument, který v jednoduchých rozhovorech a minihrách přibližuje nejen události doby druhé heydrichiády, ale hlavně jak tuto dobu vnímali a prožívali jednotlivci. Hra kombinuje formu kamerou natáčených rozhovorů a velice povedených černobíle kreslených pasáží v komixovém stylu, které zachycují konkrétní prožitky jednotlivých postav.
Z hlediska herních mechanik samozřejmě nejde o nic převratného, minihry jsou veskrze jednoduché, ale síla celého díla tkví v informacích, které jsou hráčí prezentovány v rámci rozhovorů a pod postupně odkrývanými hesly v encyklopedii. A jelikož jsem toho o téhle době vlastně moc nevěděl, rád jsem se do textů začetl. Se hrou jsem strávil cca 3 nebo 4 hodiny a prošel jsem podstatnou část hesel v encyklopedii (určitě jsem ale neodemknul všechny). Na druhou stranu po dohrání příběhu jsem už neměl moc motivaci pokračovat v dohledávání informací popř. hesel, co jsem napoprvé nenašel (což není nutně chyba hry jako spíš moje lenost).
Rozhodně jsem ale rád, že jsem si hrou prošel a že něco takového vůbec má šanci vzniknout.
Z hlediska herních mechanik samozřejmě nejde o nic převratného, minihry jsou veskrze jednoduché, ale síla celého díla tkví v informacích, které jsou hráčí prezentovány v rámci rozhovorů a pod postupně odkrývanými hesly v encyklopedii. A jelikož jsem toho o téhle době vlastně moc nevěděl, rád jsem se do textů začetl. Se hrou jsem strávil cca 3 nebo 4 hodiny a prošel jsem podstatnou část hesel v encyklopedii (určitě jsem ale neodemknul všechny). Na druhou stranu po dohrání příběhu jsem už neměl moc motivaci pokračovat v dohledávání informací popř. hesel, co jsem napoprvé nenašel (což není nutně chyba hry jako spíš moje lenost).
Rozhodně jsem ale rád, že jsem si hrou prošel a že něco takového vůbec má šanci vzniknout.
Pro: Množství a kvalita informací, skvělý způsob, jak informace prezentovat, kreslené pasáže
Proti: Malá motivace po dohrání příběhu dále hledat hesla, někdy až moc jednoduché herní mechaniky