Jakozto hrac FPS a predevsim serie Battlefield jsem otraveny z jejiho smerovani v poslednich dvou dilech zamerenych na obe dve svetove valky. Hledal jsem tedy po vydani petky tematickou alternativu, ktera nabizi zejmena autenticitu a historickou presnost. Byl jsem ochotny ozelet i kolosalni konflikty v rezimech Conquest a Operations a samozrejme i grafickou stranku.
Zatim mam odehrano teprve par hodin, ale Post Scriptum i behem nich dalo zapomenout na politicky korektni, genderove vyvazeny a rasove neutralni lonsky paskvil z dilny DICE. Hra je stale jeste ve vyvoji a momentálně bojujete predevsim na uzemi Holandska. Jedna se o jednu z nejtezsich FPS, kterou jsem kdy hral. Obtiznosti prekonava i velmi tezkou Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad nebo Rising Storm 2: Vietnam. Je nezbytne dodrzovat taktiku videt a nebyt viden, nebo co nejmene. Musite se tedy kryt za prekazkami, vykukovat z roku a zase zakukovat, plazit se, schovavat se v rosti a podobne. Bez voice chatu se hra neda vubec hrat z duvodu absolutní nutnosti kooperace. Jeden zasah zdalky se rovna zraneni, s vyjmkou snipera, ktery je automatickou smrti. Ostatni zasahy zblizka jsou rovnez okamzitou smrti. Ze zraneni vas muze vylecit medik, dale muzete svym spolubojovnikum hazet munici, lecit je, pouzivat nekolik typu granatu, navadet palebnou podporu, pouzivat bojova a transportni vozidla a podobne.
Hra sice nenabizi siroke spektrum vojenske techniky jako Battlefield V, ale autenticitou, historickou presnosti a obtiznosti jej valcuje o nekolik zaoceanskych lodi velikosti Titanicu. Autori do hry pridavaji zdarma i dalsi obsah, coz nyni splnili v podobe boju o Francii. Jelikoz je hra stale jeste ve vyvoji, neni optimalizovana a obcas se objevi bugy, kdy napriklad nelze preskocit plot, prolezt dvermi nebo oknem a podobne. Hra ma rozhodne velky potencial a zaslouzila by si vice obsahu, hutny pribeh a vice hráčů v multiplayer. Neni to zadna blazniva arkada, ale naopak celkem zdarily valecny simulator. I zvuky zbrani mi prisly realnejsi nez v podobnych AAA titulech.
Zatim mam odehrano teprve par hodin, ale Post Scriptum i behem nich dalo zapomenout na politicky korektni, genderove vyvazeny a rasove neutralni lonsky paskvil z dilny DICE. Hra je stale jeste ve vyvoji a momentálně bojujete predevsim na uzemi Holandska. Jedna se o jednu z nejtezsich FPS, kterou jsem kdy hral. Obtiznosti prekonava i velmi tezkou Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad nebo Rising Storm 2: Vietnam. Je nezbytne dodrzovat taktiku videt a nebyt viden, nebo co nejmene. Musite se tedy kryt za prekazkami, vykukovat z roku a zase zakukovat, plazit se, schovavat se v rosti a podobne. Bez voice chatu se hra neda vubec hrat z duvodu absolutní nutnosti kooperace. Jeden zasah zdalky se rovna zraneni, s vyjmkou snipera, ktery je automatickou smrti. Ostatni zasahy zblizka jsou rovnez okamzitou smrti. Ze zraneni vas muze vylecit medik, dale muzete svym spolubojovnikum hazet munici, lecit je, pouzivat nekolik typu granatu, navadet palebnou podporu, pouzivat bojova a transportni vozidla a podobne.
Hra sice nenabizi siroke spektrum vojenske techniky jako Battlefield V, ale autenticitou, historickou presnosti a obtiznosti jej valcuje o nekolik zaoceanskych lodi velikosti Titanicu. Autori do hry pridavaji zdarma i dalsi obsah, coz nyni splnili v podobe boju o Francii. Jelikoz je hra stale jeste ve vyvoji, neni optimalizovana a obcas se objevi bugy, kdy napriklad nelze preskocit plot, prolezt dvermi nebo oknem a podobne. Hra ma rozhodne velky potencial a zaslouzila by si vice obsahu, hutny pribeh a vice hráčů v multiplayer. Neni to zadna blazniva arkada, ale naopak celkem zdarily valecny simulator. I zvuky zbrani mi prisly realnejsi nez v podobnych AAA titulech.
Pro: vysoka obtiznost je skutecna vyzva, autenticita a historicka presnost, obsah zdarma, realisticke zvuky
Proti: vysoka obtiznost, horsi grafika, neoptimalizovana hra a bugy