Asi tady jsem koukám v opozici, ale tahle hra mne naprosto nechytla. Když to vezmu popořádku, tak grafika hry je hezká, až na zobrazení hejn krys (ale chápu, že není možné detailně vykreslit takové množství objektů), zvuky a hudba jsou dobré (mnoho času mi hudba připomínala Zaklínače 3), ale gameplay, tak ten mne naprosto nechytl. Asi jsem už rozmlsaný hrami, co mají buď excelentní příběh, nebo mají zábavné herní mechaniky či obojí. Tahle hra nemá ani jedno z toho. Příběh je děravý jak řešeto (proč se krysy objevily, proč zmizely, proč chce toho kluka posednout, proč nechce posednout ostatní z rodiny, a hlavně, když s celý začátek hry snaží zabránit postupu prokletí, proč se najednou radují z toho, že přešel do další fáze?) a tuny dalšího nezodpovězeného. Gameplay má sice zajímavé mechaniky, jenže to, jak hráč postupuje je pořád na úplné stejný způsob, a i s novými variantami útoku je to furt to samé dokola. Celá hra je neskutečně lineární, což sice nemusí vadit u her se silným příběhem, ale to není tento případ. Logické hádanky jsou na úrovni mateřské školky. Co se mi nakonec asi nejvíc líbilo, byla spolupráce s NPC postavami. U vylepšení vybavení postavy jsem neviděl zásadní rozdíl při hře, a sbírané předměty neznamenají nic, než jen krátký nezajímavý popisek, do hry nepřináší žádnou další hodnotu. Prostě u této hry jsem se těšil, až bude konec, jen abych si mohl teda už říct, mám dohráno. A celková krátkost této hry byla pro mne v tomto případě pozitivum. Kdyby byl aspoň řádně podaný celý příběh o prokletí, tak by mne hra asi bavila. Ale nemůžu si pomoct, podle mého jak příběh, tak samotné hraní skončily někde v polovině vývoje.
+19
+21
−2
Pro: Hezká grafika, dobré ozvučení, spolupráce s NPC
Proti: Děravý příběh, nezáživné herní mechaniky, lineárnost