Po téměř dvaceti letech se mi konečně podařilo dohrát i druhý (v pořadí ovšem první) datadisk. Jedním slovem: ''Uff''. Oproti základní hře a Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death jsem se tedy setsakramentsky zapotil a bez několika návodů a gameplay videí bych to asi nezvládl. Náročnost některých misí v kampani pro mě byla až neuvěřitelná, myslím tím především ty časově omezené v tažení pod názvem ''Dragon Slayer''. Ale je to za mnou.
Nyní obecně. Nový hrad elementálů mi nikdy příliš k srdci nepřirostl, nějak mi nesedí jeho grafické zpracování oproti těm původním, ale to je zřejmě jen můj subjektivní pocit. Přídavky v podobě nových jednotek, map a artefaktů - tady celkem problém nemám, o tom taky datadisk je. Jednotlivé příběhy kampaně byly zajímavé a až na výše zmíněnou pekelnou obtížnost také zábavné.
V rámci H3, jakožto mé ''nej'' herní série, do které počítám i Chronicles, hodnotím nejníže.
Nyní obecně. Nový hrad elementálů mi nikdy příliš k srdci nepřirostl, nějak mi nesedí jeho grafické zpracování oproti těm původním, ale to je zřejmě jen můj subjektivní pocit. Přídavky v podobě nových jednotek, map a artefaktů - tady celkem problém nemám, o tom taky datadisk je. Jednotlivé příběhy kampaně byly zajímavé a až na výše zmíněnou pekelnou obtížnost také zábavné.
V rámci H3, jakožto mé ''nej'' herní série, do které počítám i Chronicles, hodnotím nejníže.
Pro: Mapy, jednotky, příběh misí kampaně
Proti: Až příliš tuhé mise kampaně, Conflux