Teď (2011) jsem to dohrál takříkajíc "na nejvyšší" a jenom se utvrdil v tom, že jde o nejkvalitnější singleplayerovou střílečku, jakou jsem kdy hrál. Lví podíl má na tom level design, kdy je prostředí tropického ostrova (předloha - Maledivy; zdroj Cevat Yerli) využito skoro na maximum, chybělo mi tam snad jenom něco s vodopádama, nebo obecně nějaká "vodní" misička. Líbil se mi i hrdina, poťapaný červenobílokošiláč Jack Carver, a celičkej příběh.
Obtížnost je zhruba taková, jak jsem si ji představoval, slogan z menu "Forget jungle - this is hell" při čtvrtém hraní a druhém dohrání již až tak úplně neplatí, navíc se v těchto vodách příjemně stírá rozdíl mezi žoldáky a muťouši. Důvodem je INTELIGENCE, mutant je předvídatelný, zato bohatě stačí, když se jeden žodláček dostane do týlu, nedej bože žoldáčci. Jako nejtěžší misi jsem vyhodnotil "Boat", je v ní po čertech málo savepointů. Ještě bych zmínil, že hrát na tuhle obtížnost vyloženě stealth stylem je trochu nebezpečné, protože dříve nebo později si hra prubne váš "pure shootin' skill" - v úzkých koridorech, kde je hodně děr pro s oblibou do týlu nepřítele vpadající panáky, v misích s po mutantím způsobu bojující Val, apod.
Hra jako taková má samozřejmě spoustu chyb, a to i ve své královské disciplíně, kterou jest chování AI, pohyb pěšky je pomalý, pády zbytečně bolí a hra využívá opravdu příliš mnoho kláves. Ale všechno je odpuštěno, seru na to, jinak se nikdy neožením:)
P.S. v Levelu 03/2004 je grandiózní Rybkovská recenze na tuto hru.
Obtížnost je zhruba taková, jak jsem si ji představoval, slogan z menu "Forget jungle - this is hell" při čtvrtém hraní a druhém dohrání již až tak úplně neplatí, navíc se v těchto vodách příjemně stírá rozdíl mezi žoldáky a muťouši. Důvodem je INTELIGENCE, mutant je předvídatelný, zato bohatě stačí, když se jeden žodláček dostane do týlu, nedej bože žoldáčci. Jako nejtěžší misi jsem vyhodnotil "Boat", je v ní po čertech málo savepointů. Ještě bych zmínil, že hrát na tuhle obtížnost vyloženě stealth stylem je trochu nebezpečné, protože dříve nebo později si hra prubne váš "pure shootin' skill" - v úzkých koridorech, kde je hodně děr pro s oblibou do týlu nepřítele vpadající panáky, v misích s po mutantím způsobu bojující Val, apod.
Hra jako taková má samozřejmě spoustu chyb, a to i ve své královské disciplíně, kterou jest chování AI, pohyb pěšky je pomalý, pády zbytečně bolí a hra využívá opravdu příliš mnoho kláves. Ale všechno je odpuštěno, seru na to, jinak se nikdy neožením:)
P.S. v Levelu 03/2004 je grandiózní Rybkovská recenze na tuto hru.