''You gotta be kidding me..'' (John Jack)
Tak, konečně je to za mnou. Této strašlivosti jsem se snažil dát šanci několikrát po celou dobu hraní, úplně jsem z podvědomí vypustil nějaké NOLF univerzum, ale prostě bohužel, je to bída a není dokonce ani naleštěná.
Od začátku mi Contract J.A.C.K. něco připomínal. Až někdy v půlce hry jsem si uvědomil co. Toto je prostě jen další díl Die Original Moorhuhnjagd! S tím rozdílem, že hráč coby střelec se umí navíc po obrazovce sám o sobě pohybovat ještě dopředu, doleva a doprava a místo slepic zde poletují vojáci. V tomto pokračování série při sestřelení ale nekvokají, spíše to vypadá, jako by se snažili napodobovat lidskou řeč.
Tlačítka pro pohyb vzad, skok, skrčení nebo přebíjení jsou zde naprosto zbytečná. Stejně jako množství zbraní. Na co mi jsou čtyři druhy samopalů, které se mimochodem chovají všechny úplně stejně, když i brokovnicí odpálím tu nejvzdálenější ''dvacetipětibodovku''přes půl mapy na první dobrou?
Level design je trapný, téměř vždy se jedná o budovu s několika místnostmi, které procházíte v rámci daného kola neustále dokola tam a zpět, akorát se vám vždy otevřou jiné dveře. To akorát neplatí pro poslední misi, kde pro změnu utíkáte nebo jedete pořád rovně. Vojáci vám nabíhají přímo do zaměřovače snad po desítkách, chovají se jak papíroví draci, AI 0 (slovy nula), neprůstřelné vesty leží na každém rohu, garantovaný humor abych pohledal, grafika je docela o ničem. Dále, herní menu, in-game videa a příběh celkově - naprosto odfláknuto. Délka hry minimální (díky bohu!), ovládání vozidel strašné.
No, stačí, nadsázku chápu, nejsem zaujatý a už vůbec ne náročný. Na odreagování si někdy rád pustím nějakou brakovou střílečku, pro příklad uvedu nedávno dohranou Operation Thunderstorm. Ta ode mě dostala fešných 35%, nutno podotknout že naprosto spravedlivých, a přitom byla v mých očích jednou tak zábavnější/lepší než ''toto''. Co z toho tedy plyne? 20%.
5% za přítomnost Volkova, 5% za konec a zbylých 10% za, na tuto hru, naprosto pasující hlášku ústřední postavy v BOMBASTICKÉ Československé kampani (viz úvod a konec komentáře). První zklamání od mých oblíbenců Monolith Productions.
''You gotta be kidding me..'' (oldgamer89)
Tak, konečně je to za mnou. Této strašlivosti jsem se snažil dát šanci několikrát po celou dobu hraní, úplně jsem z podvědomí vypustil nějaké NOLF univerzum, ale prostě bohužel, je to bída a není dokonce ani naleštěná.
Od začátku mi Contract J.A.C.K. něco připomínal. Až někdy v půlce hry jsem si uvědomil co. Toto je prostě jen další díl Die Original Moorhuhnjagd! S tím rozdílem, že hráč coby střelec se umí navíc po obrazovce sám o sobě pohybovat ještě dopředu, doleva a doprava a místo slepic zde poletují vojáci. V tomto pokračování série při sestřelení ale nekvokají, spíše to vypadá, jako by se snažili napodobovat lidskou řeč.
Tlačítka pro pohyb vzad, skok, skrčení nebo přebíjení jsou zde naprosto zbytečná. Stejně jako množství zbraní. Na co mi jsou čtyři druhy samopalů, které se mimochodem chovají všechny úplně stejně, když i brokovnicí odpálím tu nejvzdálenější ''dvacetipětibodovku''přes půl mapy na první dobrou?
Level design je trapný, téměř vždy se jedná o budovu s několika místnostmi, které procházíte v rámci daného kola neustále dokola tam a zpět, akorát se vám vždy otevřou jiné dveře. To akorát neplatí pro poslední misi, kde pro změnu utíkáte nebo jedete pořád rovně. Vojáci vám nabíhají přímo do zaměřovače snad po desítkách, chovají se jak papíroví draci, AI 0 (slovy nula), neprůstřelné vesty leží na každém rohu, garantovaný humor abych pohledal, grafika je docela o ničem. Dále, herní menu, in-game videa a příběh celkově - naprosto odfláknuto. Délka hry minimální (díky bohu!), ovládání vozidel strašné.
No, stačí, nadsázku chápu, nejsem zaujatý a už vůbec ne náročný. Na odreagování si někdy rád pustím nějakou brakovou střílečku, pro příklad uvedu nedávno dohranou Operation Thunderstorm. Ta ode mě dostala fešných 35%, nutno podotknout že naprosto spravedlivých, a přitom byla v mých očích jednou tak zábavnější/lepší než ''toto''. Co z toho tedy plyne? 20%.
5% za přítomnost Volkova, 5% za konec a zbylých 10% za, na tuto hru, naprosto pasující hlášku ústřední postavy v BOMBASTICKÉ Československé kampani (viz úvod a konec komentáře). První zklamání od mých oblíbenců Monolith Productions.
''You gotta be kidding me..'' (oldgamer89)