Po prvním dni hraní jsem si říkal jak se tohle může někomu začít zajídat. Jasně ukoly se opakujou, ale ta animace, ta ANIMACE! Po pár dnech jsem ale začal zívat i já. Hra skutečně mistrovsky klame tělem. Naprosto vám sebere veškerá slova až se vám poprvé naskytne z koně panorama Damašku, první krůčky NESKUTEČNĚ "lifelike" městem, první přeskoky spojené se zachytáváním se na oknech kostela, první pickpocket...to všechno ve Vás vyvolá pocit, že Assassin je hra jakou jste vždycky chtěli hrát. Problém je v tom, že vedlejší úkoly jsou vždycky a v každém měste na chlup stejné a když říkám na chlup, tak myslím skutečně na chlup. Lidé jsou namluveni cca třemi dabéry, stejně tak mají tři repliky. Samotná vražda hlavního "bosse" je celkem nápaditá, protože jsou vždy jiné podmínky, i okolnosti, ale tomuto předcházející průzkum ubije po čase i největšího optimistu. Zároveň také nulová motivace k prozkoumávání království trochu zamrzí. Co se týká příběhu, dá se hovořit o nadprůměru, který ovšem úplně nepřeskočí všechny laťky, které si nastaví.
+10
+12
−2
Pro: Animace, ambient Jespera Kyda, živoucí města, prostředí
Proti: Stereotyp, nijak zázračná motivace, žebráci, opilci & dementi