Jako nájemný žoldák přijdete do školy a stane se z vás profesor.....cože? Vyberete si svojí kolej a tu si budete piplat až do závěrečných titulek.
Jako profesora vás totiž přijali do důstojnické školy a vy zde budete cvičit, rozvíjet vztahy, pěstovat kytičky, vařit, chytat ryby, ..... a taky bojovat.
Boj sám osobě je vlastně evolucí předchozích FE a jsem za to rád. Ke každé postavě dostanete spoustu informací a statistik. Můžete jí vytrénovat jak je libo i kdyby to nebyl dobrý nápad, hra vás nechá.
Z předchozích FE, kdy se pohybujete po mapě a bojujete, tak tady vás čeká překvapení v podobě kalendáře a vymezení aktivit na daný měsíc. V týdnu se učí o víkendu si dělejte co chcete.
Děj se odehrává vždy v konverzačně a ty nejdůležitější momenty jsou skvěle na animované. Ke konci příběhové kampaně(poslední měsíc) jsem osobně měl všechno splněné, jednotky s přehledem masakrovaly všechno co se dalo, vztahy na maximu, lepší předměty nikde nebyly a tak jsem do finiše jsem spěchal co to šlo.
I tak více jak 50h za jednu kolej. Po dohrání a odhalení celého příběhu máte možnost zjistit pohledy ostatních kolejí, tak že rozehrajete hru znova za jinou kolej. To je velice zajímavé a někdy to určitě zkusím.
Pro mě osobně nejlepší Fire Emblem co jsem hrál.
---
Graficky je zejména ve škole FE obzvlášť ošklivej ale dá se na to zvyknout.
Pokud vám cestou někdo umře, tak je pryč. Mě v prvním boji umřela nějaká bojovnice a postupem času jsem zjišťoval, že je to dost blbý. Ve skupinových hovorech tam bylo místo, ale prostě tam žádná postava nebyla. Některý postavy jako by čekaly, že se k tomu někdo vyjádří, ale nikdo tam nebyl.
Co by se asi tak stalo, kdybych nechal umřít skoro celou kolej :)
Jako profesora vás totiž přijali do důstojnické školy a vy zde budete cvičit, rozvíjet vztahy, pěstovat kytičky, vařit, chytat ryby, ..... a taky bojovat.
Boj sám osobě je vlastně evolucí předchozích FE a jsem za to rád. Ke každé postavě dostanete spoustu informací a statistik. Můžete jí vytrénovat jak je libo i kdyby to nebyl dobrý nápad, hra vás nechá.
Z předchozích FE, kdy se pohybujete po mapě a bojujete, tak tady vás čeká překvapení v podobě kalendáře a vymezení aktivit na daný měsíc. V týdnu se učí o víkendu si dělejte co chcete.
Děj se odehrává vždy v konverzačně a ty nejdůležitější momenty jsou skvěle na animované. Ke konci příběhové kampaně(poslední měsíc) jsem osobně měl všechno splněné, jednotky s přehledem masakrovaly všechno co se dalo, vztahy na maximu, lepší předměty nikde nebyly a tak jsem do finiše jsem spěchal co to šlo.
I tak více jak 50h za jednu kolej. Po dohrání a odhalení celého příběhu máte možnost zjistit pohledy ostatních kolejí, tak že rozehrajete hru znova za jinou kolej. To je velice zajímavé a někdy to určitě zkusím.
Pro mě osobně nejlepší Fire Emblem co jsem hrál.
---
Graficky je zejména ve škole FE obzvlášť ošklivej ale dá se na to zvyknout.
Pokud vám cestou někdo umře, tak je pryč. Mě v prvním boji umřela nějaká bojovnice a postupem času jsem zjišťoval, že je to dost blbý. Ve skupinových hovorech tam bylo místo, ale prostě tam žádná postava nebyla. Některý postavy jako by čekaly, že se k tomu někdo vyjádří, ale nikdo tam nebyl.
Co by se asi tak stalo, kdybych nechal umřít skoro celou kolej :)
Pro: Taktické souboje, děj, možnosti, vztahy
Proti: Grafika