Treti navrat do Kanto, regionu, kde to vsechno zacalo.
Rozporuplna hra.
Pozitiva:
1) Grafika. Kouka se na to a kocha se tim krasne, prochazet si Kanto v plnohodnotny Switch grafice je podobne fajn jako znovuobjevovat plnohodnotnej 3D svet a pokedex v XY.
2) Prvni pokemonni hra s malou revoluci - pokemony konecne vidime v overworldu! Neni to perfekne udelany, ocekaval bych vetsi variabilitu pohybu atd, ale jak je videt ze Sword/Shield i datadisku, tvurci tenhle system snad budou dal zlepsovat (edit: no, to jsem byl trošku moc optimista...). Prvni krok je to zasadni.
3) S tim souvisi i moznost osedlat si Rapidashe (au!), proletet se v postgame na Charizardovi a jako v Heartgold nechat se nasledovat jakykoli monem - super.
4) Zapojeni Alolan pokes z Gen 7, Mega Evoluce.
5) Propojeni s PoGo.
Negativa:
1) CONTENT. Je mi lito, ale kdyz uz jednou existuje HeartGold s TUNOU obsahu, ale i prvni remake FireRed, kterej obsahoval velice fajn bonus v podobe souostrovi Sevii Islands, Let's Go proste pusobi ochuzene. Potesi par detailu (Legendarni trenerka Green), ale krom bodu 2 a 3 (sekce pozitiva) tu neni jakakoli perlicka navic, ktera by oslovila. Chybejici Safari Zone taky dost zamrzi. Post-game rovnez chudicka a quest s Master Trainers nic moc.
2) OBTIZNOST. Skutecnost, ze Gamefreak nejpozdejc od XY, kdy se objevilo naprosto prepaleny/gamebreaking Exp Share, (pri jehoz uzivani v novejch hrach snadno ke konci hry bez grindingu skoncite o 10+ levelu nad souperi) nepredstavil prinejmensim dva ruzny obtiznostni mody je naprosto neomluvitelnej. Opravdu cira nekompetence, zurim.
3) Chybej abilities - zbytecny.
4) Spis detail pro competitive hrace, ale nechat ve hre zasadni move typu Stealth Rock a vyhodit tolik potrebnej countermove Rapid Spin, to je opravdu dukaz toho, jak "moc" maj vyvojari prst na tepu metagame. CHJO.
Celkove - neni to zly, ale kdyz to clovek srovna s klenotem Switche jimz je Super Mario Oddyssey, kde clovek totalne cejti tu lasku, s jakou to tvurci delali, je to preplneny obsahem a kreativitou... tak to proste uplne neobstoji. Jestli je na vine spis tradicni casovej tlak (Super Mario bylo myslim o mesice odlozeno, Gamefreak si tohle kvuli propojeni s Pokemon Company vcetne anime, karet atd nemuze dovolit) nebo v zatuchajicim Gamefreaku... odpoved by me samotnyho zajimala.
Rozporuplna hra.
Pozitiva:
1) Grafika. Kouka se na to a kocha se tim krasne, prochazet si Kanto v plnohodnotny Switch grafice je podobne fajn jako znovuobjevovat plnohodnotnej 3D svet a pokedex v XY.
2) Prvni pokemonni hra s malou revoluci - pokemony konecne vidime v overworldu! Neni to perfekne udelany, ocekaval bych vetsi variabilitu pohybu atd, ale jak je videt ze Sword/Shield i datadisku, tvurci tenhle system snad budou dal zlepsovat (edit: no, to jsem byl trošku moc optimista...). Prvni krok je to zasadni.
3) S tim souvisi i moznost osedlat si Rapidashe (au!), proletet se v postgame na Charizardovi a jako v Heartgold nechat se nasledovat jakykoli monem - super.
4) Zapojeni Alolan pokes z Gen 7, Mega Evoluce.
5) Propojeni s PoGo.
Negativa:
1) CONTENT. Je mi lito, ale kdyz uz jednou existuje HeartGold s TUNOU obsahu, ale i prvni remake FireRed, kterej obsahoval velice fajn bonus v podobe souostrovi Sevii Islands, Let's Go proste pusobi ochuzene. Potesi par detailu (Legendarni trenerka Green), ale krom bodu 2 a 3 (sekce pozitiva) tu neni jakakoli perlicka navic, ktera by oslovila. Chybejici Safari Zone taky dost zamrzi. Post-game rovnez chudicka a quest s Master Trainers nic moc.
2) OBTIZNOST. Skutecnost, ze Gamefreak nejpozdejc od XY, kdy se objevilo naprosto prepaleny/gamebreaking Exp Share, (pri jehoz uzivani v novejch hrach snadno ke konci hry bez grindingu skoncite o 10+ levelu nad souperi) nepredstavil prinejmensim dva ruzny obtiznostni mody je naprosto neomluvitelnej. Opravdu cira nekompetence, zurim.
3) Chybej abilities - zbytecny.
4) Spis detail pro competitive hrace, ale nechat ve hre zasadni move typu Stealth Rock a vyhodit tolik potrebnej countermove Rapid Spin, to je opravdu dukaz toho, jak "moc" maj vyvojari prst na tepu metagame. CHJO.
Celkove - neni to zly, ale kdyz to clovek srovna s klenotem Switche jimz je Super Mario Oddyssey, kde clovek totalne cejti tu lasku, s jakou to tvurci delali, je to preplneny obsahem a kreativitou... tak to proste uplne neobstoji. Jestli je na vine spis tradicni casovej tlak (Super Mario bylo myslim o mesice odlozeno, Gamefreak si tohle kvuli propojeni s Pokemon Company vcetne anime, karet atd nemuze dovolit) nebo v zatuchajicim Gamefreaku... odpoved by me samotnyho zajimala.
Pro: Grafika, Kanto v plne parade, pokemoni v overworldu, following a da se na nich jezdit/letat, kompatibilita s Go
Proti: (Pod)prumernej herni obsah zdaleka se nepriblizujici vrcholum HeartGold/Soulsilver a Black/White 2. Chybej Sevii Islands, jakakoli slusna postgame, neco navic. Opet trestuhodne chybejici obtiznostni mody nebo lepsi vybalancovani.