Dobrodružství soukromých oček, psa Sama a králíka Maxe, má tentokrát asi velkou smůlu v načasování. Po několika nedávno dohraných adventurách, ze kterých jsem byl nadšen, jsou tentokrát mé dojmy dost rozporuplné. Hit the Road jsem hrál již dávno a pokud si vzpomínám tak neúspěšně. Vzpomínky jsem měl ale dobré. Bohužel jde o jeden z případů, kdy jsem měl nechat hru minulosti. Začnu příběhem, který je pro adventury jednou z klíčových přísad. Zde je bohužel dost rozmělněný a postupem času jsem o něj ztrácel zájem. Sam a Max dost stojí na humoru. Obecně mám raději humor od Sierry než od LucasArts, v případě této hry je to tak půl na půl. Spousta narážek a parodování mnoha míst z USA jsou povedené, ale samotný humor vycházející především z postavy Maxe mi moc nesedl. Často se mi zdálo,že to je snaha o humor pouze pro humor samotný. Bez výhrad musím pochválit grafiku a dabing, tady autoři odvedli skvělou práci.
Další klíčovou součástí je hratelnost a zde to bohužel skřípe asi nejvíce. Vysoká obtížnost byla v té době obvyklá, ale zde je to ještě o stupínek výše. Že jsou řešení a kombinace často nelogické také není neobvyklé. Problém je, že zde to nějak není zábava řešit. Při každém záseku jsem byl do pěti minut naštvaný a chyběla motivace to chtít vyřešit. Tam kde jsem u Rex Nebular nebo * Questu hodinku nebo třeba přes noc přemýšlel o správném postupu, tady jsem bohužel raději párkrát nahlédl do návodu. Vzhledem k celkem malému rozsahu jsem i tak s hrou strávil až moc času. Celkem mě to mrzí, protože jsem se na hru těšil. Problematické je i ovládání. Největší problém je králík, často se někde plete a při procházení lokací dost zdržuje na něj stále čekat. Po pár hodinách mi to začalo dost lézt na nervy. Abych jen nenadával, stále se mi líbí nápad s cestováním po celých státech. V tomto případě také oceňuji nepřítomnost slepých uliček a nemožnost zemřít. Špatné nejsou ani minihry, častá bolest jiných titulů. Použití předmětů v kombinaci s Maxem je také fajn. V paměti jsem měl především lokace, takže jsem celou hrou procházel s čistým štítem. Bavil jsem se bohužel mnohem méně než jsem očekával. Původně bylo v plánu pokračovat epizodickou sérií od Telltale, ale nyní nějak nevím. Možná jsem na podobnou hru neměl správnou náladu a Sam s Maxem to trochu neprávem odnesli, ale to se nedá nic dělat. Opakované hraní v plánu opravdu nemám.
Další klíčovou součástí je hratelnost a zde to bohužel skřípe asi nejvíce. Vysoká obtížnost byla v té době obvyklá, ale zde je to ještě o stupínek výše. Že jsou řešení a kombinace často nelogické také není neobvyklé. Problém je, že zde to nějak není zábava řešit. Při každém záseku jsem byl do pěti minut naštvaný a chyběla motivace to chtít vyřešit. Tam kde jsem u Rex Nebular nebo * Questu hodinku nebo třeba přes noc přemýšlel o správném postupu, tady jsem bohužel raději párkrát nahlédl do návodu. Vzhledem k celkem malému rozsahu jsem i tak s hrou strávil až moc času. Celkem mě to mrzí, protože jsem se na hru těšil. Problematické je i ovládání. Největší problém je králík, často se někde plete a při procházení lokací dost zdržuje na něj stále čekat. Po pár hodinách mi to začalo dost lézt na nervy. Abych jen nenadával, stále se mi líbí nápad s cestováním po celých státech. V tomto případě také oceňuji nepřítomnost slepých uliček a nemožnost zemřít. Špatné nejsou ani minihry, častá bolest jiných titulů. Použití předmětů v kombinaci s Maxem je také fajn. V paměti jsem měl především lokace, takže jsem celou hrou procházel s čistým štítem. Bavil jsem se bohužel mnohem méně než jsem očekával. Původně bylo v plánu pokračovat epizodickou sérií od Telltale, ale nyní nějak nevím. Možná jsem na podobnou hru neměl správnou náladu a Sam s Maxem to trochu neprávem odnesli, ale to se nedá nic dělat. Opakované hraní v plánu opravdu nemám.