To jsem si dala. Hopsačku jsem nehrála od základky a teď tahle nádherná hardcore šílenost.
Odehraný čas 45 hodin na klávesnici a myši. Největší zásek byl u konce, kdy jsem se přes jednu pasáž dostávala 6 hodin.
Ani nevím, jak jsem se k Orimu dostala, možná mi blikla akce na Steamu. A rozhodně nelituju. Hra na maximum vytěžila každou moji korunu. Nádherná grafika japonských animovaných pohádek. Pořád jsem u hraní vzpomínala na Princeznu Mononoke, Zámek v oblacích a další, ta atmosféra z hry tryskala jako gejzír. Vše podtrhovala nádherná grafika, hudba, příběh. To jsem nečekala, že mě osudy postaviček tak strhnou. Dokonce mi v některých částech vytryskly slzy, to je moc na starého cynika :-D
Líbilo se mi získávání schopností, vracení se do starých lokací, různé biomy, spousta skvělých nápadů.
Hra byla obtížná, často na hranici zábava/úmornost. Mívala jsem dojem, že si nedokážu užít nových kulis, protože jsem měla nervy s prsty na klávesnici a těch zkratek s přibývajícími Oriho schopnostmi a mnoha mnoha pokusy se dostat dál. Myslím, že vývojáři nemuseli jít tak na dřeň a mohli nechat hráče vydechnout. Je škoda, že jsem si mnohdy nejvíce užívala chvil, kdy jsem se vracela do míst svých začátků, ale už s novými schopnostmi, a to nevím, jestli je dobře.
Díky Orimu jsem si ale uvědomila, co od hry čekám. Je to plynulost hraní. Jasně, že nemůže být všechno lážo plážo, ale pokud se zaseknu na každém třetím úseku na desítky pokusů, tak zábavnost klesá. Což všechno stěžovala omezená možnost uložení pozice. Takže opravdu těžký a dlouhý úsek se musel dát najednou.
Každopádně Ori je nádherná atmosférická dojemná hra, která prověřila moji obratnost i emoce. Jsem ráda, že jsem do ní šla, pokračování si ale pořádně rozmyslím... i když teď jsem viděla ukázku a až si pořídím lepší herní PC, tak asi neodolám :-)
Odehraný čas 45 hodin na klávesnici a myši. Největší zásek byl u konce, kdy jsem se přes jednu pasáž dostávala 6 hodin.
Ani nevím, jak jsem se k Orimu dostala, možná mi blikla akce na Steamu. A rozhodně nelituju. Hra na maximum vytěžila každou moji korunu. Nádherná grafika japonských animovaných pohádek. Pořád jsem u hraní vzpomínala na Princeznu Mononoke, Zámek v oblacích a další, ta atmosféra z hry tryskala jako gejzír. Vše podtrhovala nádherná grafika, hudba, příběh. To jsem nečekala, že mě osudy postaviček tak strhnou. Dokonce mi v některých částech vytryskly slzy, to je moc na starého cynika :-D
Líbilo se mi získávání schopností, vracení se do starých lokací, různé biomy, spousta skvělých nápadů.
Hra byla obtížná, často na hranici zábava/úmornost. Mívala jsem dojem, že si nedokážu užít nových kulis, protože jsem měla nervy s prsty na klávesnici a těch zkratek s přibývajícími Oriho schopnostmi a mnoha mnoha pokusy se dostat dál. Myslím, že vývojáři nemuseli jít tak na dřeň a mohli nechat hráče vydechnout. Je škoda, že jsem si mnohdy nejvíce užívala chvil, kdy jsem se vracela do míst svých začátků, ale už s novými schopnostmi, a to nevím, jestli je dobře.
Díky Orimu jsem si ale uvědomila, co od hry čekám. Je to plynulost hraní. Jasně, že nemůže být všechno lážo plážo, ale pokud se zaseknu na každém třetím úseku na desítky pokusů, tak zábavnost klesá. Což všechno stěžovala omezená možnost uložení pozice. Takže opravdu těžký a dlouhý úsek se musel dát najednou.
Každopádně Ori je nádherná atmosférická dojemná hra, která prověřila moji obratnost i emoce. Jsem ráda, že jsem do ní šla, pokračování si ale pořádně rozmyslím... i když teď jsem viděla ukázku a až si pořídím lepší herní PC, tak asi neodolám :-)
Pro: Příběh, grafika, vypiplanost, atmosféra, pestrost, biomy, získávání dovedností, nápady, hra dokázala dojmout až k slzám
Proti: hraní na hranici úmornosti, velké množství klávesových zkratek, až příliš velká obtížnost a hromada záseků :-D