První Batman (Batman: Arkham Asylum) pro mě dosud zůstává nejlepším dílem série. Ukázal, že komiks může fungovat i jako hra. Druhý díl (Batman: Arkham City) přišel s řadou vylepšení a doslova otevřel Gotham hráči. Třetí díl však nejenže nepřišel s ničím zásadně novým, ale naopak některé věci změnil k horšímu.
Hlavní příběh byl podprůměrný a nezáživný a nepřišlo mi, že by budoval napětí nebo vytvářel touhu pokračovat dál a zjistit, co se ve městě děje. Vedlejší aktivity na tom nebyly o nic lépe, buď se jednalo o xkrát udělání nějaké činnosti rozeseté po mapě města, nebo lov dalších Batmanových nepřátel.
Což mě přivádí k bossfightům, které mě v tomhle díle absolutně nebavily. Ty spočívaly často jen v tom, že před bossem se na Batmana navalily desítky obyčejných nepřátel, pak následoval "zlatý hřeb" večera v podobě bosse, kterého často doprovázelo opět množství obyčejných nepřátel. Když se něco podobného objevilo i při zneškodňování Deadshota, tak jsem znechuceně odešla z boje a už se nevrátila. Výjimkou byl souboj s Deathstrokem, kde ovšem bylo nad moje chápání, kdy protiúder funguje a kdy ne, takže také to nebyla žádná hitparáda a zábava. Vlastně jediný souboj, který mě bavil, tak byl s Firefly, kde stál proti mě jen jeden nepřítel a souboj i docela zajímavý.
Další věcí, která mi kazila zážitek, tak bylo nepřesné ovládání Batmana. Přijde, že v dřívějších dílech fungoval pohyb pomocí Grapnel Gunu lépe a efektivněji, zatímco zde se mi kolikrát možnost přitažení objevila buď na poslední chvíli, nebo se vůbec neobjevila. Také se mi několikrát neobjevila možnost provést inverted takedown, i když byl nepřítel přesně pode mnou a jindy zase šlo. Nevím, jestli se tohle opravdu zhoršilo, ale v předchozích dílech jsem se nad takovými věcmi nemusela pozastavovat.
Co ovšem tento díl zvládl dobře, tak je vybudování vánoční atmosféry ve městě, kde sněžilo a svítily ozdoby. S tím souvisí i rozhovory s Alfredem, který se nás snaží přemluvit, abychom si snědli štědrovečerní večeři. S Alfredem je spojená i jedna pěkně dojemná scéna.
Jako hra s Batmanem to není špatné, ale ve srovnání s předchozími dvěma hrami mě tato tolik nebavila a ani jsem neměla chuť ten svět tak prozkoumávat jako minule.
Hlavní příběh byl podprůměrný a nezáživný a nepřišlo mi, že by budoval napětí nebo vytvářel touhu pokračovat dál a zjistit, co se ve městě děje. Vedlejší aktivity na tom nebyly o nic lépe, buď se jednalo o xkrát udělání nějaké činnosti rozeseté po mapě města, nebo lov dalších Batmanových nepřátel.
Což mě přivádí k bossfightům, které mě v tomhle díle absolutně nebavily. Ty spočívaly často jen v tom, že před bossem se na Batmana navalily desítky obyčejných nepřátel, pak následoval "zlatý hřeb" večera v podobě bosse, kterého často doprovázelo opět množství obyčejných nepřátel. Když se něco podobného objevilo i při zneškodňování Deadshota, tak jsem znechuceně odešla z boje a už se nevrátila. Výjimkou byl souboj s Deathstrokem, kde ovšem bylo nad moje chápání, kdy protiúder funguje a kdy ne, takže také to nebyla žádná hitparáda a zábava. Vlastně jediný souboj, který mě bavil, tak byl s Firefly, kde stál proti mě jen jeden nepřítel a souboj i docela zajímavý.
Další věcí, která mi kazila zážitek, tak bylo nepřesné ovládání Batmana. Přijde, že v dřívějších dílech fungoval pohyb pomocí Grapnel Gunu lépe a efektivněji, zatímco zde se mi kolikrát možnost přitažení objevila buď na poslední chvíli, nebo se vůbec neobjevila. Také se mi několikrát neobjevila možnost provést inverted takedown, i když byl nepřítel přesně pode mnou a jindy zase šlo. Nevím, jestli se tohle opravdu zhoršilo, ale v předchozích dílech jsem se nad takovými věcmi nemusela pozastavovat.
Co ovšem tento díl zvládl dobře, tak je vybudování vánoční atmosféry ve městě, kde sněžilo a svítily ozdoby. S tím souvisí i rozhovory s Alfredem, který se nás snaží přemluvit, abychom si snědli štědrovečerní večeři. S Alfredem je spojená i jedna pěkně dojemná scéna.
Jako hra s Batmanem to není špatné, ale ve srovnání s předchozími dvěma hrami mě tato tolik nebavila a ani jsem neměla chuť ten svět tak prozkoumávat jako minule.
Pro: město a atmosféra, hudba
Proti: souboje s bossy, ovládání, nezáživný příběh a vedlejší aktivity