Jasně, Tesla vs Lovecraft nevypadá na první pohled kdovíjak hezky ani zajímavě, v jádru jde však o sice vlastně dost jednoduchou, ale funkční a v kratších herních seancích i obstojně zábavnou hru.
Tento izometrický "twin stick shooter" svojí náplní úplně nevybočuje ani nepřekvapí. Naštěstí mu však nechybí sice okoukané, ale funkční základy doplněné o slušné množství udělátek a perků, které vám dopomáhají posílat zástupy "lovecrofstovských" monster do horoucích pekel. Možností je obstojné množství a hlavně v počátečních úrovních na možnosti krásně přibývají. Postupem času však vše zejména při delších herních seancích upadá do stereotypu a vcelku omezený počet nepřátel tomu jen dopomáhá.
K úplnému dohrání je potřeba připravené levely projít ve třech obtížnostech. Každou lokaci tak navštívíte třikrát. Vzrůstající výzva je citelně znát a v pár vypečených úrovních se vcelku zapotíte. Díky systému relativně drahých permanentních vylepšení je však víceméně otázkou času, než se úspěšně probijete na konec. Osobně mi dohrání (a zároveň i platinová trofej) zabralo dvanáct pečlivě dávkovaných hodin.
Recyklování lokací, nepřátel i absence snahy o různorodější náplň misí hře škodí. Jádro hry je však v naprostém pořádku a Tesla vs Lovecraft skvěle funguje jako odreagovačka na půl hodinky, či doplňkový kousek k něčemu většímu.
Hodnocení na DH v době dohrání: 62 %; 4. hodnotící; digitální verze PSN
Tento izometrický "twin stick shooter" svojí náplní úplně nevybočuje ani nepřekvapí. Naštěstí mu však nechybí sice okoukané, ale funkční základy doplněné o slušné množství udělátek a perků, které vám dopomáhají posílat zástupy "lovecrofstovských" monster do horoucích pekel. Možností je obstojné množství a hlavně v počátečních úrovních na možnosti krásně přibývají. Postupem času však vše zejména při delších herních seancích upadá do stereotypu a vcelku omezený počet nepřátel tomu jen dopomáhá.
K úplnému dohrání je potřeba připravené levely projít ve třech obtížnostech. Každou lokaci tak navštívíte třikrát. Vzrůstající výzva je citelně znát a v pár vypečených úrovních se vcelku zapotíte. Díky systému relativně drahých permanentních vylepšení je však víceméně otázkou času, než se úspěšně probijete na konec. Osobně mi dohrání (a zároveň i platinová trofej) zabralo dvanáct pečlivě dávkovaných hodin.
Recyklování lokací, nepřátel i absence snahy o různorodější náplň misí hře škodí. Jádro hry je však v naprostém pořádku a Tesla vs Lovecraft skvěle funguje jako odreagovačka na půl hodinky, či doplňkový kousek k něčemu většímu.
Hodnocení na DH v době dohrání: 62 %; 4. hodnotící; digitální verze PSN
Pro: Jednoduchá akční hratelnost; systém perků a vylepšování postavy; zábavné v malých dávkách
Proti: Stereotypní při delším hraní; recyklace úrovní; nenápaditý design a vizuál lokací