"Cítíte v tomhle verši ten hříšný poklid nedělního dopoledne." pravil Pupák. Já tenhle hříšný poklid cítil skoro celou hru, než jsem ji nedelako před koncem přestal hrát docela.
Vytvořit steampunkové fantasy RPG je jistě zajímavý nápad, ale Troika se ho podle mě zcela šťastně nezhostila. Trochu zastaralý engine by se dal překousnout. Horší už bylo zpracování soubojů a vývoje postavy, kdy obojí bylo značně nevyvážené. Jako hlavní problém ale stále vidím ten hříšný poklid nedělního dopoledne. Nebo spíš odpoledne - nejde o to, že by se v Arcanu nic nedělo, jsou i horší případy z řad RPG. Ale za celou dobu hraní jsem se nemohl zbavit pocitu, že všehcny ruším z jejich odpolední siesty a že vlastně všichni jen tak celou dobu v poklidu zevlují. Možná za to trochu může i stylový soundtrack vytvořený smyčcovým kvartetem, který je sice skvělý, ale právě asi tak na to odpolední rozjímání při šálku čaje či kávy :)
Vytvořit steampunkové fantasy RPG je jistě zajímavý nápad, ale Troika se ho podle mě zcela šťastně nezhostila. Trochu zastaralý engine by se dal překousnout. Horší už bylo zpracování soubojů a vývoje postavy, kdy obojí bylo značně nevyvážené. Jako hlavní problém ale stále vidím ten hříšný poklid nedělního dopoledne. Nebo spíš odpoledne - nejde o to, že by se v Arcanu nic nedělo, jsou i horší případy z řad RPG. Ale za celou dobu hraní jsem se nemohl zbavit pocitu, že všehcny ruším z jejich odpolední siesty a že vlastně všichni jen tak celou dobu v poklidu zevlují. Možná za to trochu může i stylový soundtrack vytvořený smyčcovým kvartetem, který je sice skvělý, ale právě asi tak na to odpolední rozjímání při šálku čaje či kávy :)
Pro: dobrých steampunkových her moc není, soundtrack
Proti: vláčnost která se nese celou hrou, vývoj postavy a systém soubojů jsou docela neodladěné