Herní výzva 2020 - bod číslo 9. Základní kameny
Fallout byl pro mě velmi dlouho velkým restem a také začarovaným kruhem. Před X lety, kdy jsem ho hrál poprvé, se mi hrozně líbil, ale příliš jsem mu neporozuměl. Později jsem se k němu s odvahou vracel, ale pokaždé mě z nějakého záhadného důvodu přestal bavit. Většinou jsem se dostal do Junktownu, a tam skončil. A jelikož mi herní výzva dala možnost a důvod navíc Fallouta dohrát, ani chvíli jsem při výběru hry do deváté kategorie neváhal.
Průchod hrou byl pro mě ze začátku utrpením a chtěl jsem hře dát pouhých 75 %, ale později, konkrétně v lokaci Kráter se to změnilo. Od té doby jsem se do hry skutečně zahrál a užíval si ji. Při svém průchodu hrou jsem udělal docela dost věcí špatně a zbytečně si hru udělal těžší. Ovšem tím, že jsem hrál hru po dlouhé době jsem na některé funkce zapomněl a objevil je, až v pozdější fázi hry.
Herní svět je velmi dobře zpracován a města či to co z nich zbylo vypadá opravdu perfektně a zároveň i odpudivě. Nepřátelé ať už mezi zmutovanými zvířaty či lidskými gangy, jsou nepříjemnými soupeři v soubojích. Dobré je, že nejste v bezpečí ani při přesunu po mapě, a mohou vás napadnout, téměř kdykoliv.
Při tvorbě postavy je veliké množství volitelných statistik a perků, které každé hraní dělají odlišné. Jako perky jsem si zvolil umění řeči, ovládání lehkých zbraní a odemykání zámků. Tyto perky mi pomohly při některých dialozích, že jsem se vyhnul boji či se dostat do některých zamčených dveří a získat nějaké předměty navíc.
Fallout byl pro mě velmi dlouho velkým restem a také začarovaným kruhem. Před X lety, kdy jsem ho hrál poprvé, se mi hrozně líbil, ale příliš jsem mu neporozuměl. Později jsem se k němu s odvahou vracel, ale pokaždé mě z nějakého záhadného důvodu přestal bavit. Většinou jsem se dostal do Junktownu, a tam skončil. A jelikož mi herní výzva dala možnost a důvod navíc Fallouta dohrát, ani chvíli jsem při výběru hry do deváté kategorie neváhal.
Průchod hrou byl pro mě ze začátku utrpením a chtěl jsem hře dát pouhých 75 %, ale později, konkrétně v lokaci Kráter se to změnilo. Od té doby jsem se do hry skutečně zahrál a užíval si ji. Při svém průchodu hrou jsem udělal docela dost věcí špatně a zbytečně si hru udělal těžší. Ovšem tím, že jsem hrál hru po dlouhé době jsem na některé funkce zapomněl a objevil je, až v pozdější fázi hry.
Herní svět je velmi dobře zpracován a města či to co z nich zbylo vypadá opravdu perfektně a zároveň i odpudivě. Nepřátelé ať už mezi zmutovanými zvířaty či lidskými gangy, jsou nepříjemnými soupeři v soubojích. Dobré je, že nejste v bezpečí ani při přesunu po mapě, a mohou vás napadnout, téměř kdykoliv.
Při tvorbě postavy je veliké množství volitelných statistik a perků, které každé hraní dělají odlišné. Jako perky jsem si zvolil umění řeči, ovládání lehkých zbraní a odemykání zámků. Tyto perky mi pomohly při některých dialozích, že jsem se vyhnul boji či se dostat do některých zamčených dveří a získat nějaké předměty navíc.
Pro: Postapokalyptický svět, lokace (Kráter, Bratrstvo, Základna, Katedrála, Shady Sands), perky a tvorba postavy, zajímavý závěr hry
Proti: Pomalejší rozjezd, časový limit při hledání čipu