V pořadí již druhá mnou dohraná GO hra, která oproti novější Laře má o fous propracovanější mechanismy (a kvůli tomu mi přišla i místy o něco těžší), ale co do vizuálu trochu ztrácí.
Hra je stylizována jako deskovka, kde Hitman představuje figurku, se kterou hráč posunuje po šachovnici a řeší různorodé puzzly. Oproti Laře je dávkování nových prvků častější, prakticky každých cca 5 levelů přichází nějaká nová featurka okořeňující hratelnost. Trochu mi ovšem přišlo, jako by se tvůrci báli více experimentovat a jednotlivé mechanismy spíše nahrazují jinými, než že by je kombinovali. Hru to udržuje svěží a levely nejsou nikdy přehnaně rozlehlé a komplexní natolik, aby se jejich řešení stalo frustrující. Každá úroveň má kromě dosažení exitu či odstranění nepohodlné osoby i 2 další vedlejší cíle a zejména v pozdější fázi, kde je splnění limitováno počtem tahů, se jedná o challenge, na kterých lze vykysnout i na nějakou tu půlhodinku.
Zatímco tahové řádění v Laře rámcoval i jakýsi primitivní příběh a levely byly obohaceny o drobné předělové animace, Hitman GO žádný příběh a ani složitější animace nemá. Vhodný je opravdu jen jako mobilní puzzle hra na zkrácení dlouhé chvíle.
Hra je stylizována jako deskovka, kde Hitman představuje figurku, se kterou hráč posunuje po šachovnici a řeší různorodé puzzly. Oproti Laře je dávkování nových prvků častější, prakticky každých cca 5 levelů přichází nějaká nová featurka okořeňující hratelnost. Trochu mi ovšem přišlo, jako by se tvůrci báli více experimentovat a jednotlivé mechanismy spíše nahrazují jinými, než že by je kombinovali. Hru to udržuje svěží a levely nejsou nikdy přehnaně rozlehlé a komplexní natolik, aby se jejich řešení stalo frustrující. Každá úroveň má kromě dosažení exitu či odstranění nepohodlné osoby i 2 další vedlejší cíle a zejména v pozdější fázi, kde je splnění limitováno počtem tahů, se jedná o challenge, na kterých lze vykysnout i na nějakou tu půlhodinku.
Zatímco tahové řádění v Laře rámcoval i jakýsi primitivní příběh a levely byly obohaceny o drobné předělové animace, Hitman GO žádný příběh a ani složitější animace nemá. Vhodný je opravdu jen jako mobilní puzzle hra na zkrácení dlouhé chvíle.
Pro: příjemná puzzle hratelnost, jednoduchá grafika, vyvážená obtížnost a pravidelné dávkování nových prvků, Ave Maria
Proti: ve své podstatě jenom jednoduchá puzzle hra, která se náramně hodí na cesty, ale na PC nemá moc co nabídnout, někdy kamera