Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Deep Dungeons of Doom

  • PC 30
Co se mi líbilo:
* Jednoduchost
* Můžete hrát v krátkých dávkách
* Fantasy RPG motiv
* Vysoká obtížnost (ale až na hraně s přehnanou obtížnosti a některé lidi to určitě odradí)

Co se mi nelíbilo:
* Pravděpodobně port mobilní hry. Písmo je gigantické, doslova se musíte odsunout od obrazovky, jen abyste to mohli přečíst. Tomu nepomáhá, že je písmo rozpixelované (mám rád pixel-art hry, nesnáším rozpixelované písmo). Na obrazovce s 1200p se některé popisky překrývají přes sebe, protože se nevejdou na obrazovku. Proboha.
* Hrozné uživatelské rozhraní. Velmi neintuitivní ovládání mimo souboje - nikdy nefunguje tak, jak by člověk očekával. Většinou můžete vše ovládat z klávesnice, ale něco se musí provést pouze myší (nákupy lektvarů). Ke klávesám není zobrazena žádná nápověda, nikdy nevíte, co se stane, když zmáčknete to či ono tlačítko.
* Velice špatně vysvětleno. Je zde krátký úvod, který vám vysvětlí základy, ale pak je zde spousta pokročilých konceptů, u kterých nemáte nejmenší tušení, jak fungují. Nikde není žádná nápověda (kvůli tomu gigantickému fontu by se tam ani nevešla). Encyklopedie je nepoužitelná. Takže netušíte jak fungují vaše statistiky nebo některé předměty.
* Souboje jsou velmi repetitivní. Kobka obsahuje množství poschodí, ale nikdy nevíte kolik. V kobce se nachází zhruba 4 různí nepřátelé a ti se opakují neustále dokola. Všichni nepřátelé stejného typu mají konkrétní vzorec útoku. Ten pak donekonečna opakují - nesnaží se vás překvapit, nebo využít vaši chyby, jen tupě pořád dokola opakují vzorec, vždy stejně. Jakmile se ho naučíte, tak to přestane být zábava a začne to být zdlouhavá rutina.
* Ovládání nereaguje dobře. Když zaútočíte a pak stisknete tlačítko pro blokování ještě před koncem animace útoku, očekávali byste provedení bloku hned jakmile skončí animace útoku. Místo toho se nic nestane. Takže musíte čekat, až útok skončí, a až poté stisknout blok. Problém je, že animace jsou nepřesné, takže dost často stisknete tlačítko o zlomek sekundy moc brzy - a pak ztratíte život. Takže místo precizního souboje jen co nejrychleji drtíte klávesu, abyste si zajistili blok. Těžce neideální.
* Extrémně závislé na štěstí. Občas najdete dobré vybavení a hodně léčivých lektvarů nebo svatyň. Ale jindy zase projdete 20 pater bez nalezení jediného léčivého lektvaru/svatyně/obchodníka. Takže dost často ke konci kobky někde zemřete jen proto, že jste neměli dostatek štěstí na kořist. Se štěstím souvisí i některé útoky monster, které sdílí stejnou úvodní animaci. Protože nevíte, co přesně se stane, tak se rozhodujete náhodně, a často dostanete ránu, aniž byste tomu mohli jakkoliv zabránit.

Celkové hodnocení: Nic moc

(Komentář byl původně zveřejněn v roce 2015 v angličtině na Steamu).
+6