Halo 4, posledni dil v MasterChief collection an PC. Uzavreni pribehu s Forerunners. Ve zkratce? Vic Halo a pokud vas Halo bavilo i predtim, tak myslim, ze Halo 4 opet potesi.
Halo 4 bylo pro me ze zacatku a potom na konci zklamani. Jednak jsem si rikal, ze po tolika dilech boje s Covenant jich uz mam plne zuby a jednak, alespon v me verzi, me hrozne matl zvuk. Jako by se siril jednoduse podle vzdalenosti, bez ohledu na prekazky a rozlozeni urovne. Misto toho, aby se hluk strelby siril chodbou, tak v misntosti, ktera v rozlozeni urovne byla vedle ni (ale pres tluste zdi) byl hluk slyset jako by se del hned vedle me. Na konci potom byl ubijejici quick-time event s kterym se po celou hru nesetkame a tu se nahle objevi, aby cloveka, co to neceka jen vytrhl z pribehu reloadem.
Avsak oproti jinym dilum, ktere me hodne bavili (ODST zejmena), tak i Halo 4 mel sve skvele momenty a myslim, ze ve sve podstate vsechny jsou zalozene na novych prvcich. Nepratele predstavuji taktickou vyzvu, kdy je dobre vhodne prioritizovat cile. Sami se chovaji docela chytre ve snaze hrace zahnat do kouta. Jejich zbrane jsem si dost uzival, ale kazda ma take sve misto a uplatneni (podobne jako puvodni arzenal). I lide dostali do vinku par novinek, obzvlast jsem se bavil pri pasazich v robotovi Mantis nebo pri uziti demolicni pistole.
Obecne je tedy Halo 4 dalsi ze serie Halo. Oproti predeslym dilum budete hodne casto bojovat proti novym nepratelum, prostredi jsou casto vice "pribehova" alias linearni a ne otevrene areny jako driv (avsak i tech je dost). Tedy pokud vas Halo bavilo, zahrajte si myslim i Halo 4.
Halo 4 bylo pro me ze zacatku a potom na konci zklamani. Jednak jsem si rikal, ze po tolika dilech boje s Covenant jich uz mam plne zuby a jednak, alespon v me verzi, me hrozne matl zvuk. Jako by se siril jednoduse podle vzdalenosti, bez ohledu na prekazky a rozlozeni urovne. Misto toho, aby se hluk strelby siril chodbou, tak v misntosti, ktera v rozlozeni urovne byla vedle ni (ale pres tluste zdi) byl hluk slyset jako by se del hned vedle me. Na konci potom byl ubijejici quick-time event s kterym se po celou hru nesetkame a tu se nahle objevi, aby cloveka, co to neceka jen vytrhl z pribehu reloadem.
Avsak oproti jinym dilum, ktere me hodne bavili (ODST zejmena), tak i Halo 4 mel sve skvele momenty a myslim, ze ve sve podstate vsechny jsou zalozene na novych prvcich. Nepratele predstavuji taktickou vyzvu, kdy je dobre vhodne prioritizovat cile. Sami se chovaji docela chytre ve snaze hrace zahnat do kouta. Jejich zbrane jsem si dost uzival, ale kazda ma take sve misto a uplatneni (podobne jako puvodni arzenal). I lide dostali do vinku par novinek, obzvlast jsem se bavil pri pasazich v robotovi Mantis nebo pri uziti demolicni pistole.
Obecne je tedy Halo 4 dalsi ze serie Halo. Oproti predeslym dilum budete hodne casto bojovat proti novym nepratelum, prostredi jsou casto vice "pribehova" alias linearni a ne otevrene areny jako driv (avsak i tech je dost). Tedy pokud vas Halo bavilo, zahrajte si myslim i Halo 4.
Pro: mantis, zbrane, novi nepratele
Proti: quicktime event, zvuk