Druhý příběh neohrožené archeoložky Lary Croft. Tentokrát pátrá po bájné Dagger of Xian, která umožní jeho majiteli se proměnit ve (skoro) neporazitelného draka. Tentokrát se podívá do chrámu pod Velkou čínskou zeď, kde se utká hned se dvěma T-Rexema, do Benátek, na dno oceánu, kde si zaplave mezi žraloky, dále půjde pozabíjet pár Big Footů do Tibetu, aby se nakonec vrátila zpět do chrámu v Číně.
Příběh je podle mě celkem povedený. Akorát způsob jeho vyprávění mi přijde trochu kostrbatý a hlavně chybějící titulky v animovaných sekvencích mi sem tam dělaly problémy, takže jsem si opět některé detaily příběhu dohledával na internetu. Lara postupně procestuje celý svět, ale tak trochu mi chybí klasické prohledávání hrobek (s jednou výjimkou).
Level design byl ve své době bombou. Z dnešního pohledu může působit hodně nesmyslně, ale tyto pocity velmi rychle potlačí nostalgická atmosféra. Hlavně oblast v Benátkách se hodně povedla. Výjimku ale tvoří předposlední level z jiné dimenze, který je hodně divný a příběhově vůbec nevysvětlený. Hlavně není vůbec řečeno, jak se odtud Lara po zabití draka dostala zpět. Poprvé se tu představuje i možnost řídit některé dopravní prostředky (člun a sněžný skůtr).
Moc se mi nelíbí systém secretů, kdy Lara musí postupně najít 3 různé sošky draka, po jejichž zkompletování získá tučnou odměnu v podobě lékáren a dalšího vybavení. Na jednu stranu je to zajímavé zpestření, na stranu druhou to absolutně nezapadá do hry.
Nevím, jestli je to problém Steamu nebo hraním na modernějším počítači, ale bohužel mi po chvíli hraní vypadla in-game hudba a zvuk některých dialogů. Taky se občas dělo to, že nepřátelé vesele procházeli texturami, takže se mi např. stalo, že jsem stál zády ke slepé chodbě a najednou se přímo ze zdi vynořil chlápek s brokovnicí.
Stejně jako první díl, je i dvojka hodna hraní i v dnešní době. Je zde spousta věcí, co mi v jedničce chyběla, nicméně level design a atmosféra jedničky je podle mě o stupínek lepší.
(Dohráno v roce 2019)
Příběh je podle mě celkem povedený. Akorát způsob jeho vyprávění mi přijde trochu kostrbatý a hlavně chybějící titulky v animovaných sekvencích mi sem tam dělaly problémy, takže jsem si opět některé detaily příběhu dohledával na internetu. Lara postupně procestuje celý svět, ale tak trochu mi chybí klasické prohledávání hrobek (s jednou výjimkou).
Level design byl ve své době bombou. Z dnešního pohledu může působit hodně nesmyslně, ale tyto pocity velmi rychle potlačí nostalgická atmosféra. Hlavně oblast v Benátkách se hodně povedla. Výjimku ale tvoří předposlední level z jiné dimenze, který je hodně divný a příběhově vůbec nevysvětlený. Hlavně není vůbec řečeno, jak se odtud Lara po zabití draka dostala zpět. Poprvé se tu představuje i možnost řídit některé dopravní prostředky (člun a sněžný skůtr).
Moc se mi nelíbí systém secretů, kdy Lara musí postupně najít 3 různé sošky draka, po jejichž zkompletování získá tučnou odměnu v podobě lékáren a dalšího vybavení. Na jednu stranu je to zajímavé zpestření, na stranu druhou to absolutně nezapadá do hry.
Nevím, jestli je to problém Steamu nebo hraním na modernějším počítači, ale bohužel mi po chvíli hraní vypadla in-game hudba a zvuk některých dialogů. Taky se občas dělo to, že nepřátelé vesele procházeli texturami, takže se mi např. stalo, že jsem stál zády ke slepé chodbě a najednou se přímo ze zdi vynořil chlápek s brokovnicí.
Stejně jako první díl, je i dvojka hodna hraní i v dnešní době. Je zde spousta věcí, co mi v jedničce chyběla, nicméně level design a atmosféra jedničky je podle mě o stupínek lepší.
(Dohráno v roce 2019)