SW Battlefront 2 je trochu zvláštní - u Battlefieldů a jejich klonů je obvyklé že tím nejdůležitějším na nich je multiplayer, a singleplayer je pak jen útrpně odbytým přítěžkem k němu do počtu, v podstatě glorifikovaný tutorial - kdežto tady je to právě obráceně, multiplayer nestojí za nic, ale hra pro jednoho hráče je dost povedená a dali si na ní docela záležet.
Příběhová kampaň je tak ve srovnání s Battlefieldy překvapivě propracovaná a dlouhá, má zajímavé postavy bývalých Imperiálů i docela rozumný příběh (na poměry her od EA...), a vlastně má až epické rozměry tím jak se táhne napříč dekádami a proplétá se s událostmi a mnoha lokacemi známými z filmů. Není to úplně výjimečná střílečka, ale mezi Star Wars hrami patří k těm lepším, a bavila mne výrazně víc než přechválený Fallen Order.
Zato multiplayer je bídný a relativně pozitivní dojmy silně kazí, a to zdaleka ne jen kvůli zrůdnému tlaku na peněženku hráče při uvedení hry. Přitom potenciálně je to pro mě ideální hra, ve zmíněném Battlefieldu jsem spokojeně strávil hodně času, a v rozmáchlejších módech v Unreal Tournamentu taky, takže neláskou k žánru rozhodně netrpím - mít něco podobného ve Star Wars světě zní skoro jako dream come true.
Ale tady je všechno špatně - žádné otevřené a přehledné bojiště, kreativním využívání bojové techniky a možností taktizovat, nic takového. Tady vlastně ani není jiná možnost než při každém respawnu tupě běžet dopředu a kosit vše před sebou dokud nechcípnete jako správný cannon fodder, nic jiného.
Jednotlivá prostředí jsou jen zmatený bordel ke kterému ani nemáte k dispozici mapu, a vypadají většinou dost genericky... což je možná jen dobře, když stejně ani není možnost si vybrat jakou mapu hrát. A tanky a stíhačky tu jsou pak jen jako dočasná odměna při respawnu, nedá se do nich nastoupit na mapě, a jejich používání je dost tragické a sporadické. Možnost hrát jako nějaká legendární postava je na tom podobně, navíc se za ně ani nedá hrát ve first person pohledu, takže o to víc vynikne jak blbá arkáda s nulovým pocitem ze střelby a boje to celé je.
Zdaleka nejzábavnější tak nakonec je varianta last man standing v podobě nočního nahánění Ewoků v džungli na Endoru. Stylem gameplay má se zbytkem hry jen pramálo společného, ale aspoň je to mód docela nápaditý, vlastně mi trochu připomněl Alien vs Predator kde vraždící medvídci jsou tu za agilní a neviditelné Vetřelce, a Stormtroopeři za zoufalé mariňáky snažící se v takřka naprosté tmě přežít do rána.
Příběhová kampaň je tak ve srovnání s Battlefieldy překvapivě propracovaná a dlouhá, má zajímavé postavy bývalých Imperiálů i docela rozumný příběh (na poměry her od EA...), a vlastně má až epické rozměry tím jak se táhne napříč dekádami a proplétá se s událostmi a mnoha lokacemi známými z filmů. Není to úplně výjimečná střílečka, ale mezi Star Wars hrami patří k těm lepším, a bavila mne výrazně víc než přechválený Fallen Order.
Zato multiplayer je bídný a relativně pozitivní dojmy silně kazí, a to zdaleka ne jen kvůli zrůdnému tlaku na peněženku hráče při uvedení hry. Přitom potenciálně je to pro mě ideální hra, ve zmíněném Battlefieldu jsem spokojeně strávil hodně času, a v rozmáchlejších módech v Unreal Tournamentu taky, takže neláskou k žánru rozhodně netrpím - mít něco podobného ve Star Wars světě zní skoro jako dream come true.
Ale tady je všechno špatně - žádné otevřené a přehledné bojiště, kreativním využívání bojové techniky a možností taktizovat, nic takového. Tady vlastně ani není jiná možnost než při každém respawnu tupě běžet dopředu a kosit vše před sebou dokud nechcípnete jako správný cannon fodder, nic jiného.
Jednotlivá prostředí jsou jen zmatený bordel ke kterému ani nemáte k dispozici mapu, a vypadají většinou dost genericky... což je možná jen dobře, když stejně ani není možnost si vybrat jakou mapu hrát. A tanky a stíhačky tu jsou pak jen jako dočasná odměna při respawnu, nedá se do nich nastoupit na mapě, a jejich používání je dost tragické a sporadické. Možnost hrát jako nějaká legendární postava je na tom podobně, navíc se za ně ani nedá hrát ve first person pohledu, takže o to víc vynikne jak blbá arkáda s nulovým pocitem ze střelby a boje to celé je.
Zdaleka nejzábavnější tak nakonec je varianta last man standing v podobě nočního nahánění Ewoků v džungli na Endoru. Stylem gameplay má se zbytkem hry jen pramálo společného, ale aspoň je to mód docela nápaditý, vlastně mi trochu připomněl Alien vs Predator kde vraždící medvídci jsou tu za agilní a neviditelné Vetřelce, a Stormtroopeři za zoufalé mariňáky snažící se v takřka naprosté tmě přežít do rána.