Movement mi vyrazil dech. Crytek to po dvou hrách v kleče a stealthu dotáhl do zdárného konce. Oblek poladili, takže štíty už nejsou jen pasivní snížení obtížnosti (nebo v případě obtížnosti delta v prvním Crysis neexistující featurou), ale nepostradatelná metamorfóza v tank. Rambo styl tu dostal taktický rozměr. Energie máte mnohem víc i díky ingame upgradům a kloukem jsem například celou poslední misi prošel bez škrábnutí. Ze zbraní si vyberete. Blbě se mi přepínají, protože stejně jako v originále je to na kategorie ne 1:1, navíc chci mít všude, že granát házim, ne si ho vyberu a házim, ale co už. Zvuk! Tahle hra má gunplay tak dobře ozvučený, že nepotřebuje ani surround.
Levely NY prostředí jsou tu takový ideální kompromis mezi reálem a designem. Otevřený, arénovitý a tunely (sewers, chodby, baráky, znáte to; v podstatě opak nekonečnýho procházení paneláků na Chodově v Halfu 2) slouží především k přechodu. Někdo nad tím přemýšlel. Jen bych se chtěl víc kochat though. LOD u mrakodrapů strmě klesá a některý efekty (kouř) vypadaj kolikrát jak z GTA 3. Chybí mi v jedničce skvěle udělaný motion blur a shaderama narvaný facial animace. Edit remaster: mírnější, respektive střízlivější downgrade z Crysis, nyní bez Abramsova modrého bloomu, s plastickým nasvícením a hi-res texturami tohle na 83,9% zmizíkuje.
Kvituju, že studio se snaží příběhový béčka co dělá, trochu nápaditěji opsat. Je to o krok civilnější, expozice delší a nepatetický. Ten styl se mi líbil i v prvním díle. Dvojitý konec, chaotická prezentace mimozemské technologie, ve dvojce celkem dobrý kecy (jak si CELL povídá o čistce u jámy mrtvol) a reakce (jak se Gould dozví, že nejste Prophet, protože je mrtvej). Nijak zvlášť se na to nemusí soustředit a to je u akčních fláků bod k dobru. Jednička měla výhodu, že hlavní postava disponuje minimální a sympatickou osobností. Alcatraz naproti tomu nemá žádnou vůli a když Prophet převezme jeho tělo ani si nevzdychne. Hráč si pak připadá jako loutka. Taky mi vadilo, že emzáci jsou tu jen kanónfutr bez kultury a že celá ta záležitost s nákazou a evakuací nedává smysl. Slouží jen jako prostředek, ale protože se na to nijak zvlášť nemusí soustředit, tak je to vlastně fuk.
Levely NY prostředí jsou tu takový ideální kompromis mezi reálem a designem. Otevřený, arénovitý a tunely (sewers, chodby, baráky, znáte to; v podstatě opak nekonečnýho procházení paneláků na Chodově v Halfu 2) slouží především k přechodu. Někdo nad tím přemýšlel. Jen bych se chtěl víc kochat though. LOD u mrakodrapů strmě klesá a některý efekty (kouř) vypadaj kolikrát jak z GTA 3. Chybí mi v jedničce skvěle udělaný motion blur a shaderama narvaný facial animace. Edit remaster: mírnější, respektive střízlivější downgrade z Crysis, nyní bez Abramsova modrého bloomu, s plastickým nasvícením a hi-res texturami tohle na 83,9% zmizíkuje.
Kvituju, že studio se snaží příběhový béčka co dělá, trochu nápaditěji opsat. Je to o krok civilnější, expozice delší a nepatetický. Ten styl se mi líbil i v prvním díle. Dvojitý konec, chaotická prezentace mimozemské technologie, ve dvojce celkem dobrý kecy (jak si CELL povídá o čistce u jámy mrtvol) a reakce (jak se Gould dozví, že nejste Prophet, protože je mrtvej). Nijak zvlášť se na to nemusí soustředit a to je u akčních fláků bod k dobru. Jednička měla výhodu, že hlavní postava disponuje minimální a sympatickou osobností. Alcatraz naproti tomu nemá žádnou vůli a když Prophet převezme jeho tělo ani si nevzdychne. Hráč si pak připadá jako loutka. Taky mi vadilo, že emzáci jsou tu jen kanónfutr bez kultury a že celá ta záležitost s nákazou a evakuací nedává smysl. Slouží jen jako prostředek, ale protože se na to nijak zvlášť nemusí soustředit, tak je to vlastně fuk.
Pro: Neskutečně dravá hra navozující pocit z bitvy. Ozvučení. Crytek na vrcholu fpsek.
Proti: Vymrdaný stuttery! DX9,11 vsync on/off, fullscreen on/off, custom .dll, afterburner, řvaní na to atd. kurvafixdoprdelepráce