Při mém posledním nákupu na Steamu jsem se rozhodovala jestli investovat do Hidden Folks nebo právě do téhle hry. Nakonec vyhrálo cestování časem a barevné zpracování, i když tu druhou hru si stále plánuji jednou pořídit.
Základní hra je rozdělena na čtyři období/témata: prehistorie (pralidi, mamuti a dinosauři všichni pěkně dohromady), Egypt (pyramidy, mumifikace, včetně pár naprdlých bohů), středověk se špetkou fantasy (princezny, rytíři i goblini) a divoký západ (ve stylu neakurátního Winnetou a Spaghetti westernů). Čekala jsem sice víc období než 4 které jsou každé úplně z jiného soudku a kontinentu, ale už jen tím soužitím dinosaurů a lidí, se tohle dalo čekat. Navíc pár mezer je doplněno s DLC.
Obtížnost je tak nějak uprostřed, většina předmětů se dá najít bez problému, nápovědy se dají až na pár výjimek logicky rozluštit a zasekla jsem se snad jen jednou na hledání titěrného pomeranče (či nějakého jiného oranžového ovoce). Základní 'příběhové' mapy mi zabrali okolo tří hodin, což není nějak moc herního času, ale při nakouknutí do online map, které vytvořili jiní hráči, jde spíš o to, kdy to člověka přestane bavit než jestli mu dojde materiál na hraní. Pár map na které jsem narazila v online režimu bylo ještě mnohem lepších než ty nabídnuté od vývojářů.
A nakonec, co si budem povídat, hidden object her, které mají pěkný malovaný vzhled a ne ten typický HO artstyle alá horší Thomas Kincaid, je bídně málo. Tak snad takových her bude jen přibývat.
Základní hra je rozdělena na čtyři období/témata: prehistorie (pralidi, mamuti a dinosauři všichni pěkně dohromady), Egypt (pyramidy, mumifikace, včetně pár naprdlých bohů), středověk se špetkou fantasy (princezny, rytíři i goblini) a divoký západ (ve stylu neakurátního Winnetou a Spaghetti westernů). Čekala jsem sice víc období než 4 které jsou každé úplně z jiného soudku a kontinentu, ale už jen tím soužitím dinosaurů a lidí, se tohle dalo čekat. Navíc pár mezer je doplněno s DLC.
Obtížnost je tak nějak uprostřed, většina předmětů se dá najít bez problému, nápovědy se dají až na pár výjimek logicky rozluštit a zasekla jsem se snad jen jednou na hledání titěrného pomeranče (či nějakého jiného oranžového ovoce). Základní 'příběhové' mapy mi zabrali okolo tří hodin, což není nějak moc herního času, ale při nakouknutí do online map, které vytvořili jiní hráči, jde spíš o to, kdy to člověka přestane bavit než jestli mu dojde materiál na hraní. Pár map na které jsem narazila v online režimu bylo ještě mnohem lepších než ty nabídnuté od vývojářů.
A nakonec, co si budem povídat, hidden object her, které mají pěkný malovaný vzhled a ne ten typický HO artstyle alá horší Thomas Kincaid, je bídně málo. Tak snad takových her bude jen přibývat.