Mám rád logické hádanky a když jsem objevil tuto hru, mé srdce zaplesalo. Za nějaký čas jsem si ji pořídil a ze začátku se královsky bavil. Ale po dokončení prvních oblastí jsem narazil na takové, že nešlo ani tak moc o logiku, ale o správný pohled na danou desku nebo její blízké okolí, ve kterém bylo potřeba najít ten správný vzor. To mě tak trochu odradilo a hra šla na nějaký čas k ledu. Letos jsem se k ní ale vrátil a tentokrát s věděním, do čeho jdu a tím pádem jsem si ji užil mnohem víc a tentokrát až do konce.
Musím říct, že některé puzzly mě fakt bavily. Hlavně oddělování barevných teček nebo symetrie. U některých mi docela trvalo, než jsem přišel na to, jak fungují, např. tetris nebo ty zvukové, protože jsem v tu dobu měl vypnutý zvuk. No a některé byly dost těžké, např. hledání správného řešení přes odlesk pod určitým úhlem během posunu hladiny vody.
Prakticky po celou dobu hry jsem postrádal něco jako mapu. Je pravda, že drobná mapa je na lodi, která může hráče dopravit skoro ke všem oblastem, ale i tak se mi často stávalo, že jsem se snadno ztratil. Na druhou stranu jsem si tak díky tomu užil skvělé grafické prostředí celého ostrova.
Největší slabinou celé hry je potom příběh, který je takový nijaký. Jsou zde sice nějaké zápisky, z kterých jsem ale nepochopil vůbec nic. No a korunu na to nasadil úplný závěr. Možná by bylo lepší kdyby tam žádný příběh nebyl.
Dokonce se mi nakonec podařilo i dokončit následnou výzvu. Nejtěžší byla předposlední část s bludištěm, než jsem pochopil, že je potřeba ho projít přesně podle jednoho z předchozího puzzlů. Tento nápad se
docela povedl.
Ve výsledku jsem nakonec spokojen. Po prvotním zklamání jsem při druhém hraní již dostal přesně to, co jsem od hry očekával a náramně se bavil.
Musím říct, že některé puzzly mě fakt bavily. Hlavně oddělování barevných teček nebo symetrie. U některých mi docela trvalo, než jsem přišel na to, jak fungují, např. tetris nebo ty zvukové, protože jsem v tu dobu měl vypnutý zvuk. No a některé byly dost těžké, např. hledání správného řešení přes odlesk pod určitým úhlem během posunu hladiny vody.
Prakticky po celou dobu hry jsem postrádal něco jako mapu. Je pravda, že drobná mapa je na lodi, která může hráče dopravit skoro ke všem oblastem, ale i tak se mi často stávalo, že jsem se snadno ztratil. Na druhou stranu jsem si tak díky tomu užil skvělé grafické prostředí celého ostrova.
Největší slabinou celé hry je potom příběh, který je takový nijaký. Jsou zde sice nějaké zápisky, z kterých jsem ale nepochopil vůbec nic. No a korunu na to nasadil úplný závěr. Možná by bylo lepší kdyby tam žádný příběh nebyl.
Dokonce se mi nakonec podařilo i dokončit následnou výzvu. Nejtěžší byla předposlední část s bludištěm, než jsem pochopil, že je potřeba ho projít přesně podle jednoho z předchozího puzzlů. Tento nápad se
docela povedl.
Ve výsledku jsem nakonec spokojen. Po prvotním zklamání jsem při druhém hraní již dostal přesně to, co jsem od hry očekával a náramně se bavil.
Pro: Puzzly, grafické prostředí
Proti: Příběh