Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
35 let • rádiový projektant • Ostrava (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

Twelve Minutes

  • PC 75
To se takhle jednou vrátíte jeden večer domů po náročném dni v práci, zapomenete si klíče, tak vytáhnete ty, co jsou schované v květináči před dveřmi, žena vás uvítá doma v romantické atmosféře se zapálenými svíčkami a připraveným dezertem v ledničce a zprávou, že budou rodina. Tato zpráva je přerušena klepáním na dveře policistou, který Vaši ženu obviní z vraždy jejího otce a po Vašem odporu a policistovy snahy získat z Vaší ženy informace, Vás policista zastřelí a začíná nekonečný kolotoč.

Nekonečný kolotoč v tom smyslu, že po zastřelení se zpátky objevíte na prahu svých dveří a celý večer začíná znova a vy se snažíte z toho kolotoče vystoupit a nejlépe tak, aby z toho nebyly žádné důsledky. V jednotlivých časových smyčkách, na které máte určitou dobu, se snažíte získat, co nejvíce informací, přesvědčit ženu, že jste v časové smyčce a že brzy na dveře zaklepe onen policista s obviněním.

A musím říct, že jsem si tuhle indie hru docela užil. Moc se mi líbil dabing postav, kterým své hlasy propůjčily hollywoodské hvězdy James McAvoy (kterého je tedy dost těžké poznat), Daisy Ridley a Willem Defoe. Interakce s předměty a jejich kombinace je trošku kostrbatější, ale nic co by se nedalo přežít. Samotné animace postav mi přišly taky slušně udělané. Co se mi moc líbilo je to, že i zavřené nezavřené dveře při určité činnosti mohou mít vliv na výsledek, nebo to, že když se rozhodnete použít zbraň, záleží i na tom, do jakého místa střelíte. Jde vidět, že se myslelo téměř na každou maličkost, až na to, že nejde zavolat z vašeho mobilu na telefon policisty, který zjistíte během jedné časové smyčky.

Některé časové smyčky děláte pořád dokola, než se Vám konečně povede udělat všechno tak jak jste si představili, nebo než zjistíte, že jste prošli pravděpodobně každou možnost a jste ve slepé uličce, ale nepřišlo mi, že byste to opakovali tolik, aby to bylo otravné. Hra samotná Vám řekne v určitých fázích, co máte udělat a přišlo, že když jste udělali něco správně, nebo něco významného, tak to bylo i podtrženou zvukově, ale dost jemně, že by to šlo i přeslechnout.

Co se týče konců, tak můžeme říct, že to má více konců, ale jen jeden ten úplný konec, ale i to bych řekl, že není pravda, protože zase nakonec se objevíte před Vaším bytem a zjistíte, že jste zapomněli klíče a vytahujete ty, co jsou schované v květináči před dveřmi bytu.

Od hry jsem čekal spíš něco jiného než jsem dostal, ale docela se zajímavým vyústěním příběhu, ale i když se Vám nepodaří se dostat ke Všem koncům, které můžete zkouknout pak na internetu, tak nemáte úplně důvod si hru znovu zahrát.
+16