Kdybych měl napsat, to co sem si připravoval během hraní, tak mě obviníte z kopírovaní Memphisova komentáře. Sice by to nebylo tak košatý, ale jinak to je totožný. Takže rekapitulace. :)
Člověk má takový ten správný pocit pří střelbě. Cítí sílu toho co drží v ruce a každou přesřelku sem si užíval. Perfektní možnosti pohybu. Nádherný lokace a s tím spojený grafický design, který mi naprosto vyhovuje.
Jediný co mi vždy přijde divný, že nikdo nevidí plazícího se člověka v polostínu pět metrů daleko, ale to se týká všech stealth akcí založené na skývání se ve tmě.
K Chameleonovi sem se dostal podobně jako Memphis, čili DH splnila svůj účel.
Člověk má takový ten správný pocit pří střelbě. Cítí sílu toho co drží v ruce a každou přesřelku sem si užíval. Perfektní možnosti pohybu. Nádherný lokace a s tím spojený grafický design, který mi naprosto vyhovuje.
Jediný co mi vždy přijde divný, že nikdo nevidí plazícího se člověka v polostínu pět metrů daleko, ale to se týká všech stealth akcí založené na skývání se ve tmě.
K Chameleonovi sem se dostal podobně jako Memphis, čili DH splnila svůj účel.
Pro: grafický design, pohybové možnosti, lokace, střelba
Proti: přílišná podobnost hlavního hrdiny s Van Dammem :D