Pamatuji jak kdyby to bylo včera. Ten den kdy se COD IW stalo nejvíce dislikovanou hrou na Youtube a to jí skutečně nikdo ještě nehrál. Stačilo jen ukázat vesmír společně s názvem Call of Duty a svět chtěl vývojáře ihned upálit. Po zkušenosti s COD AW jsem byl také skeptický, ale realita mi ukázala, že nic není takové jak se zdá.
Hra Call of Duty Infinite Warfare to skutečně neměla snadné. Ještě nebyla ani venku a už jí snad všichni nenáviděli. Přece každý chtěl druhou světovou, tak proč nám ti hlupáci dávají něco kde můžu létat vesmírem? Pfff.
Všechno hrálo proti této hře a proto jsem byl velmi mile překvapen, když jsem zjistil, že “No sakra ta hra mě opravdu baví”.
V základu se jedná o klasické COD. Máte lineární příběh, který vás nepustí ani o milimetr vedle. Pokud chcete být nějak vynalézaví haha máte smůlu. Jediné co snad vám hra dovolí udělat jinak je váš loadout se zbraněmi. Nestačí vám to? Váš problém tohle je prostě Call of Duty a ne žádný Witcher.
Graficky je hra velmi pěkná. Jelikož opravdu mám rád vesmírné bitvy a celkově cestování vesmírem, tak jsem byl unešen. Ať už jste na zemi, ve vesmíru, Marsu nebo nějaké jiné planetě, tak je to opravdu radost pohledět.
Příběh není žádný bestseller, ale podle mého se také nemá moc za co stydět. Poměrně mě bavil a nebylo to žádné klasické klišé ve kterém už po 5 minutách víte co přesně se za 8 hodin stane. Ano očekávaná lidská hloupost a sklon k nesmyslným válkám zde hraje velkou roli, ale tím to zdaleka nekončí.
Umělá inteligence je taková klasická jak bych řekl “CODčková”. NPC nejsou žádný géniové, ale ani to nejsou naprostý matláci které někdo vyhrabal na farmě. Pokud táhnou za jeden provaz, tak vám občas i trochu zavaří.
Hratelnost je super. Přece aby nebyla po všech těch předchozích dílech. Jediné z čeho se mi dělalo trochu nevolno byli boje ve vesmíru. Zde můžete vystoupit ze stíhačky a bojovat z očí do očí a právě v tomto momentu se vám může perspektiva otáčet o 360 a to mi nedělalo chvílema úplně dobře.
Herní doba je průměrná v rámci série COD. Osobně jsem první průchod hrou měl za 8 hodin, ale druhý již za ani ne 6. To je dosti málo a za mě i dost škoda.
Arzénál zbraní je slušný a díky možnostem modifikace a tvorby svého loadoutu máte menší možnost vyhrání si.
Co je však obrovskou černou dírou a věcí co nikdy neměla spatřit světlo světa je multiplayer. Doteď mám PTSD z MP v BO3 a AW a bohužel IW to v ničem nezlepšilo.
Sečteno a podtrženo. COD IW je podle mého velmi slušným dílem v této sérii. Myslím si, že obrovský hate a realita že se jedná snad o nejvíce dislikovaný díl vůbec má snadný důvod. Jmenuje se to Call of Duty a je to ve vesmíru. Pokud by se to jmenovalo “Letecké vesmírné dobrodružství Jozífka Polívky” a né Call of Duty Infinite Warfate, tak by neschytala takový hate. Z toho důvodu doporučuji oprostit se od nálepky COD a zkusit si hru zahrát jako obyčejnou vesmírnou střílečku, tak jako jsem to udělal já a skutečně jsem se bavil.
Hra Call of Duty Infinite Warfare to skutečně neměla snadné. Ještě nebyla ani venku a už jí snad všichni nenáviděli. Přece každý chtěl druhou světovou, tak proč nám ti hlupáci dávají něco kde můžu létat vesmírem? Pfff.
Všechno hrálo proti této hře a proto jsem byl velmi mile překvapen, když jsem zjistil, že “No sakra ta hra mě opravdu baví”.
V základu se jedná o klasické COD. Máte lineární příběh, který vás nepustí ani o milimetr vedle. Pokud chcete být nějak vynalézaví haha máte smůlu. Jediné co snad vám hra dovolí udělat jinak je váš loadout se zbraněmi. Nestačí vám to? Váš problém tohle je prostě Call of Duty a ne žádný Witcher.
Graficky je hra velmi pěkná. Jelikož opravdu mám rád vesmírné bitvy a celkově cestování vesmírem, tak jsem byl unešen. Ať už jste na zemi, ve vesmíru, Marsu nebo nějaké jiné planetě, tak je to opravdu radost pohledět.
Příběh není žádný bestseller, ale podle mého se také nemá moc za co stydět. Poměrně mě bavil a nebylo to žádné klasické klišé ve kterém už po 5 minutách víte co přesně se za 8 hodin stane. Ano očekávaná lidská hloupost a sklon k nesmyslným válkám zde hraje velkou roli, ale tím to zdaleka nekončí.
Umělá inteligence je taková klasická jak bych řekl “CODčková”. NPC nejsou žádný géniové, ale ani to nejsou naprostý matláci které někdo vyhrabal na farmě. Pokud táhnou za jeden provaz, tak vám občas i trochu zavaří.
Hratelnost je super. Přece aby nebyla po všech těch předchozích dílech. Jediné z čeho se mi dělalo trochu nevolno byli boje ve vesmíru. Zde můžete vystoupit ze stíhačky a bojovat z očí do očí a právě v tomto momentu se vám může perspektiva otáčet o 360 a to mi nedělalo chvílema úplně dobře.
Herní doba je průměrná v rámci série COD. Osobně jsem první průchod hrou měl za 8 hodin, ale druhý již za ani ne 6. To je dosti málo a za mě i dost škoda.
Arzénál zbraní je slušný a díky možnostem modifikace a tvorby svého loadoutu máte menší možnost vyhrání si.
Co je však obrovskou černou dírou a věcí co nikdy neměla spatřit světlo světa je multiplayer. Doteď mám PTSD z MP v BO3 a AW a bohužel IW to v ničem nezlepšilo.
Sečteno a podtrženo. COD IW je podle mého velmi slušným dílem v této sérii. Myslím si, že obrovský hate a realita že se jedná snad o nejvíce dislikovaný díl vůbec má snadný důvod. Jmenuje se to Call of Duty a je to ve vesmíru. Pokud by se to jmenovalo “Letecké vesmírné dobrodružství Jozífka Polívky” a né Call of Duty Infinite Warfate, tak by neschytala takový hate. Z toho důvodu doporučuji oprostit se od nálepky COD a zkusit si hru zahrát jako obyčejnou vesmírnou střílečku, tak jako jsem to udělal já a skutečně jsem se bavil.
Pro: vesmír, relativně slušný příběh, cestování po sluneční soustavě, grafika
Proti: poměrně krátká herní doba, boj z očí do očí ve vesmíru