Adam Jensen se o to sice neprosil, ale vrací se v pokračování skvělého Human Revolution, aby opět bojoval proti iluminátům prolízáním větracích šachet a čtením cizích mailů. Příběh se točí kolem rozdělené společnosti, vznikajících teroristických organizací a jak jsou všichni děsně neschopní, protože jenom Adam s tím může něco dělat. Samotný příběh by mi zas až tak nevadil, konspirace a dvojití agenti umí být když nic jiného aspoň zábavní, ale bohužel mi všechny postavy krom jedné světlé výjimky zato včetně super-tvrďáckého hlavního protagonisty přišly děsně šablonovité a nezajímavé, takže jsem si je moc neužíval. Co jsem si ale užíval, jsou systémy ve hře, jelikož design úrovní a prostředí vybízí k nekonečnému prolízání všeho možného a objevování, což mě prostě baví. Plížení a omračování stráží funguje dobře, až si člověk říká, na co má všechny ty vylepšení zbraní (páč zabíjet se mi nikoho v rámci roleplaye nechtělo). Stejně tak mě moc bavily "rozhovorové boss-fighty", kdy se Adam snaží někoho přesvědčit a využívá k tomu psychologický profil druhé strany (navíc pak tyto rozhovory zůstávají z pohledu Adama a nepřepínají se na toporné opakující se animace během všech ostatních rozhovorů). Co se prostředí pseudoPrahy týká, vlastně mě to trochu otravovalo. Celé mi to přišlo vystavěné na předsudcích o tom, jaké to "nejspíš" je ve městě ve střední (a pro autory možná i východní) Evropě, něž jakkoliv autentické.
Pro: design úrovní a s ním spojené prolézání prostředí, stealth, rozhovorové "boss fighty"
Proti: nudné a šablonovité postavy, pseudo-na-předsudcích-založené prostředí Prahy