Vylepšení předchozího dílu - více aut, tratě jsou rozmanitější, možnost nastavení obtížnosti, možnost závodit s oponentem. Jen ta grafika, dostala možná pár barev navíc, ale pořád pouze 16-ti barevný režim EGA.
Princip zůstal stejný, za normální silniční premávky se musíte dostat co nejrychleji ze startovní čáry až do cíle. Čím lepší čas, tím vyšší body. Tentokrát mimo policejního radaru máte i informaci, kolik mil vám zbývá do cíle a pozici kde se nachází váš oponent.
Na rozdíl od jedničky se už nejezdí jen po úzké silnici kolem skalnatého útesu. Většinou při zemi a některé úseky jsou i čtyř-proudové. Je zde markantnější i převýšení vozovky, z kopce nebo do kopce. Na výkon motoru to ale zatím nemá žádný vliv. Na silnicích číhá mimo aut i nebezpečí v podobě pohozených klacků, či skleněných střepů, které je potřeba objíždět. Projetí může, ale nemusí, znamenat poškození rychlosti, či rovnou ztrátu jednoho životu.
Téhle hře dominovala hlavně dvě superrychlá auta: Ferrari F-40 a Porsche 959. Ještě rychlejší RUF Turbo na ně neměl při akceleraci a ta byla ve většině zatáčkovitých tratí zapotřebí. Takže pokud šlo o body, tak s jinými auty ani nemělo cenu hrát. Aut bylo na výběr samozřejmě víc.
Fantastické bylo, že hra dovolovala projíždění mezi auty - pokud jste našli správnou polohu, dalo se "vejít" mezi protijedoucí a předjížděné. Dalo se tak zariskovat, když nevycházelo předjíždění, nebo předjet celou kolonu. Tímhle stylem, pokud to vycházelo, se dala zajíždět neuvěřitelná score.
Jak už bylo napsáno, autoři hry mysleli dopředu a počítali s tím, že do hry se časem budou přidávat nové auta a tratě. V menu byl přímo odkaz na instalaci z diskety. Osobně jsem až teprv nedávno na DOSBoxu zjistil, že byl do hry ještě vydán jeden další scénář (tratě) a několik historických aut (klasika V8). Do teď jsem si myslel, že historická auta se objevila až v pozdějších seriích.
Princip zůstal stejný, za normální silniční premávky se musíte dostat co nejrychleji ze startovní čáry až do cíle. Čím lepší čas, tím vyšší body. Tentokrát mimo policejního radaru máte i informaci, kolik mil vám zbývá do cíle a pozici kde se nachází váš oponent.
Na rozdíl od jedničky se už nejezdí jen po úzké silnici kolem skalnatého útesu. Většinou při zemi a některé úseky jsou i čtyř-proudové. Je zde markantnější i převýšení vozovky, z kopce nebo do kopce. Na výkon motoru to ale zatím nemá žádný vliv. Na silnicích číhá mimo aut i nebezpečí v podobě pohozených klacků, či skleněných střepů, které je potřeba objíždět. Projetí může, ale nemusí, znamenat poškození rychlosti, či rovnou ztrátu jednoho životu.
Téhle hře dominovala hlavně dvě superrychlá auta: Ferrari F-40 a Porsche 959. Ještě rychlejší RUF Turbo na ně neměl při akceleraci a ta byla ve většině zatáčkovitých tratí zapotřebí. Takže pokud šlo o body, tak s jinými auty ani nemělo cenu hrát. Aut bylo na výběr samozřejmě víc.
Fantastické bylo, že hra dovolovala projíždění mezi auty - pokud jste našli správnou polohu, dalo se "vejít" mezi protijedoucí a předjížděné. Dalo se tak zariskovat, když nevycházelo předjíždění, nebo předjet celou kolonu. Tímhle stylem, pokud to vycházelo, se dala zajíždět neuvěřitelná score.
Jak už bylo napsáno, autoři hry mysleli dopředu a počítali s tím, že do hry se časem budou přidávat nové auta a tratě. V menu byl přímo odkaz na instalaci z diskety. Osobně jsem až teprv nedávno na DOSBoxu zjistil, že byl do hry ještě vydán jeden další scénář (tratě) a několik historických aut (klasika V8). Do teď jsem si myslel, že historická auta se objevila až v pozdějších seriích.
Pro: Pestřejší tratě, superrychlá auta, policejní honičky.
Proti: Ve své době asi nic...