Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Pavel Novák • 29 let • Třebíč (ČR - kraj Vysočina)

Komentář

Přejít na komentáře

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

  • PC 90
Včera jednička, dnes dvojka. Proč ne. Kdybych měl srovnávat, který díl je lepší, tak asi zejména kvůli spousty novým věcem si mě dvojka získala rychleji, než jednička.

Těch negativ tady bude opravdu málo. Hodně lidí, to zde nečekaně psalo taky. Hra se jim zdála, až moc krátká, Je pravda, že když člověk hraje a zaboří se do děje, tak se to ani nezdá, ale tady musím s většinou lidí souhlasit.

Mechanismy z jedničky zůstaly většinou zachovány, za což jsem jedině rád. Mluvím především o těch krásných detailech, jako spouštění vody v umyvadle, spláchnutí WC nebo otevírání různých skříní, šuplíků atd... To zkrátka do této hry prostě patří, Skvělá děsivá atmosféra zůstala taky, jedině místo sněhu se vystřídal vytrvalý déšť. Další věcí, kterou musím zmínit je samozřejmě Bullet-time. Přišel mi zde výrazně jednodušší, než v jedničce. Přišla mi tím hra výrazně jednodušší. Pro někoho to může být mínus, ale mně to nějak nevadilo. Stejně zachované zůstaly i komiksy. Obrovský posun je hudba, ta je naprosto skvělá, oproti jedničce velký kus práce nahoru.

Ale co mě mile překvapilo, tak je možnost zahrát si i za jinou postavu, v tomto případě za Monu Sax. Ano, je to určitě zase něco nového a rozhodně je to skvělý nápad. A další plus? V jedničce to ještě nešlo, ale ve dvojce už to šlo, což mi přišlo velmi povedené, že můžete střílet ze dvou Desert Eaglů, což si někteří ani nevšimli.

Dvojka je určitě též povedená a podle mého názoru se bude hrát ještě hodně dlouho. Hodně lidí, kteří takový žánr milují na tuto hru nedají dopustit. Hra se po letech hraje stále výborně.

Pro: Atmosféra, komiksy, Mona, hudba, příběh, bullet-time

Proti: Krátká doba hraní

+31