Jo, tady se shodnu s místním hodnocením. Přesto bych se rád krátce vyjádřil.
Tak nejprve to, co mě točilo celou hru. Control má hromadu cool věcí, který můžete v souboji použít. Průser je, že ovládání pro mě působilo chaoticky. Tohle by mělo teoreticky vymizet po pár hodinách a hra by pak měla působit přirozeně a vžít se plně do krve. Jenže tady se mi to nestalo a já nevím proč. Dodge, telekineze, střelba, došly náboje, telekineze, dodge, odněkud se vyrojí cápek, kterej taky používá telekinezi a jsem koženej. Já nevím, prostě jsem necítil, že mám Control pod kontrolou. Nutno poznamenat, že jak píšou ostatní uživatelé, v podstatě probíhá každý souboj stejně. Jsem naprosto v pohodě s tím, když hra není snadná. Mám rád výzvu (to asi máme rádi všichni), ale neměl jsem pocit, že jsem dostal tlučku kvůli sám sobě. Celý to totiž působí až příliš chaoticky. Ale jak to vlastně vypadá? Extrémně dobře...
Při tom všem střílení, házení a levitování všude lítají kusy zdiva, skla nebo blbýho papíru. Musím říct, že na nejvyšší detaily vypadá Control naprosto fantasticky. Několikrát jsem se přistihl, jak jen tak pro srandu ničím kancl košem. Zajímavý pocit satisfakce pro všechny kancelářský krysy (jako jsem já). Ozvučení a hlavně soundtrack tomu dodává pořádný koule. Převážně část v Ashtray Maze byla skvělá.
Co se týče hlavní dějový linky, tak když to okleštíte o všechny ty lore věci, tak se vlastně jedná o nic moc záležitost. Jakmile ale začnete číst dopisy a sledovat záznamy, tak zjistíte, že máte před sebou příjemně komplexní a hlavně uvěřitelný zasazení. Ta kombinace našeho běžnýho světa se světem Control mě nepřestávala udivovat. Bylo strašně fajn postupně objevovat kousky skládačky, který pak do sebe zapadnou. Postupně se vám taky začnou tvořit v hlavě otázky na který můžete a nemusíte najít odpovědi. A to je strašně fajn po všech těch prázdných keců v dopisech ve většině ostatních her. Ten lore je prostě lahůdka. Doporučuji všem kajnšmekerům .
Jen ještě dodatek. Víte, jak má Remedy pokaždý nějaký skvělý soundtrack? Jo, tady ho má taky.
Do Control by jste tedy měli jít, pokud vás láká propracovaný lore a paranormální věci. Neupínejte se jen na touhu po soubojích. Mohli by jste být zklamáni.
Tak nejprve to, co mě točilo celou hru. Control má hromadu cool věcí, který můžete v souboji použít. Průser je, že ovládání pro mě působilo chaoticky. Tohle by mělo teoreticky vymizet po pár hodinách a hra by pak měla působit přirozeně a vžít se plně do krve. Jenže tady se mi to nestalo a já nevím proč. Dodge, telekineze, střelba, došly náboje, telekineze, dodge, odněkud se vyrojí cápek, kterej taky používá telekinezi a jsem koženej. Já nevím, prostě jsem necítil, že mám Control pod kontrolou. Nutno poznamenat, že jak píšou ostatní uživatelé, v podstatě probíhá každý souboj stejně. Jsem naprosto v pohodě s tím, když hra není snadná. Mám rád výzvu (to asi máme rádi všichni), ale neměl jsem pocit, že jsem dostal tlučku kvůli sám sobě. Celý to totiž působí až příliš chaoticky. Ale jak to vlastně vypadá? Extrémně dobře...
Při tom všem střílení, házení a levitování všude lítají kusy zdiva, skla nebo blbýho papíru. Musím říct, že na nejvyšší detaily vypadá Control naprosto fantasticky. Několikrát jsem se přistihl, jak jen tak pro srandu ničím kancl košem. Zajímavý pocit satisfakce pro všechny kancelářský krysy (jako jsem já). Ozvučení a hlavně soundtrack tomu dodává pořádný koule. Převážně část v Ashtray Maze byla skvělá.
Co se týče hlavní dějový linky, tak když to okleštíte o všechny ty lore věci, tak se vlastně jedná o nic moc záležitost. Jakmile ale začnete číst dopisy a sledovat záznamy, tak zjistíte, že máte před sebou příjemně komplexní a hlavně uvěřitelný zasazení. Ta kombinace našeho běžnýho světa se světem Control mě nepřestávala udivovat. Bylo strašně fajn postupně objevovat kousky skládačky, který pak do sebe zapadnou. Postupně se vám taky začnou tvořit v hlavě otázky na který můžete a nemusíte najít odpovědi. A to je strašně fajn po všech těch prázdných keců v dopisech ve většině ostatních her. Ten lore je prostě lahůdka. Doporučuji všem kajnšmekerům .
Jen ještě dodatek. Víte, jak má Remedy pokaždý nějaký skvělý soundtrack? Jo, tady ho má taky.
Do Control by jste tedy měli jít, pokud vás láká propracovaný lore a paranormální věci. Neupínejte se jen na touhu po soubojích. Mohli by jste být zklamáni.
Pro: lore, soundtrack, postavy, grafika
Proti: souboje se velmi rychle okoukají, někomu by mohla vadit malá různorodost prostředí