The big motherfucker of FPS is back! And it is bigger and better than ever, or is it?
V nynejších očích unaveného třicátníka se nejedná o nic jiného než o glorifikovanou expanzi - několik nových pekelníků, pár nových textur, jedna nová super bouchačka. Základ originálního Dooma jinak zcela nezměněn, proč by taky ano? Fungovalo to před 30 lety, funguje to dnes. Když ale vím, že jedničku bych snad prošel ze zavazanýma očima, s rukama za zády, zatímco bych dělal stojku na hlavě, proč zde tedy místama dumám jak totální blb?
Level design není, zcela jednoduše řečeno, ani zdaleka tak zapamatovánihodný, kompaktní a konstatní quality. Někdy je, nebál bych se říct, ultra lenivý, v tom nejhorším případě.
"Barrels o Fun", "Tricks and Traps" a "Gotcha!" se snaží zamaskovat strohý design hloupými gimmicky a lacinými pastmi na hráče.
"The Citadel" "Spirit World" zase zmatečný, nevěděl jsem kam dál i přes relativní jednoduchost konstrukce map.
"Dead Simple" a finální "icon of sin" jsou triviální zvratky z rukou Sandyho Petersena.
Na druhou stranu Sandymu patří uznání za pokus, nebo spíše experiment, v podobě kontrukce městských oblastí.
"Downtown" (ikdyž za tu šipku by si zasloužil minimálně přátelský žduchanec s otočkou do oblasti bederní a anální), "Industrial Zone", "The Factory", - dávají jakýsi pocit semi "open world designu, leč je spíše vidět velké omezení enginu, nežli omezeného talentu.
Tak či onak zbytek je good nebo jen OK, není zde ale žádná mapa, na kterou bych se vyloženě těšil.
To je vše. Hraje se to pořád fajn, ale tak nějak je vidět, že mladému vlasatému Johníkovi a jeho kamarádům jaksi stouply prachy a sláva do jejich geniálních makovic.
V nynejších očích unaveného třicátníka se nejedná o nic jiného než o glorifikovanou expanzi - několik nových pekelníků, pár nových textur, jedna nová super bouchačka. Základ originálního Dooma jinak zcela nezměněn, proč by taky ano? Fungovalo to před 30 lety, funguje to dnes. Když ale vím, že jedničku bych snad prošel ze zavazanýma očima, s rukama za zády, zatímco bych dělal stojku na hlavě, proč zde tedy místama dumám jak totální blb?
Level design není, zcela jednoduše řečeno, ani zdaleka tak zapamatovánihodný, kompaktní a konstatní quality. Někdy je, nebál bych se říct, ultra lenivý, v tom nejhorším případě.
"Barrels o Fun", "Tricks and Traps" a "Gotcha!" se snaží zamaskovat strohý design hloupými gimmicky a lacinými pastmi na hráče.
"The Citadel" "Spirit World" zase zmatečný, nevěděl jsem kam dál i přes relativní jednoduchost konstrukce map.
"Dead Simple" a finální "icon of sin" jsou triviální zvratky z rukou Sandyho Petersena.
Na druhou stranu Sandymu patří uznání za pokus, nebo spíše experiment, v podobě kontrukce městských oblastí.
"Downtown" (ikdyž za tu šipku by si zasloužil minimálně přátelský žduchanec s otočkou do oblasti bederní a anální), "Industrial Zone", "The Factory", - dávají jakýsi pocit semi "open world designu, leč je spíše vidět velké omezení enginu, nežli omezeného talentu.
Tak či onak zbytek je good nebo jen OK, není zde ale žádná mapa, na kterou bych se vyloženě těšil.
To je vše. Hraje se to pořád fajn, ale tak nějak je vidět, že mladému vlasatému Johníkovi a jeho kamarádům jaksi stouply prachy a sláva do jejich geniálních makovic.
Pro: Je to Doom.... a je to žůžo.
Proti: Je to Doom s blbýma mapama..... a je to pořád žůžo.