První díl této legendární série od finských vývojářů jsem si zahrál až jako poslední. Zpočátku mi chvíli trvalo zvyknout si na zastaralou grafiku, ale po pár závodech jsem byl opět ve víru bláznivého ježdění, jehož primárním cílem je způsobit vašim protivníkům co nejvíc škody.
Narozdíl od dvojky a jejího remasteru jsou zde závody rozděleny do skupin Bronze, Silver a Gold. Obtížnost opět stoupá a ke konci už jde o docela výživnou zábavu s občas nejistým umístěním. Tratě jsou rozmanité. Budete se prohánět po polních cestách nebo asfaltkách v přírodě, ve městech, zavítáte na závodní okruhy a také do míst, která sužují šílené zimy. Zde budete závodit na zamrzlých cestách či dokonce přímo na ledu zamrzlých jezer.
Co se týče vašich vozidel, budete jezdit v typických amerických muscle kárách. Sice ne pod oficiálními názvy, ale můžete se těšit na pick upy alá El Camino, klasické supersporty ne nepodobné například Buickům ze 70. let, masivnějším vozům ze stejné doby nebo autům podobným ikonickým sporťákům z let 90.. Ozvučení je na svoji dobu parádní. Auta stylově duní a jejich zvuky budí skuečný respekt. Soundtrack je samozřejmě opět vynikající. Dvojku nepřekonává, ale remaster ano. Opět vás bude hnát vpřed rock, hardrock, punk, punkrock a podobně.
Teď k negativům hry. Vadilo mě, že v garáži můžete mít jen jedno auto, které se vám koupí nového automaticky smaže. Auta tedy nejdou prodávat, což je po utracení nemála peněz do jejich vytunění veliká škoda. Dalším neduhem je start závodu, který vás vždy odsune na poslední místo. Toho jsem ale paradoxně využíval. Vždy se mi vyplatilo se postupně propracovávat umístěním vpřed, zejména na tratích, které jsem do té doby neznal. Nebylo nutné napalovat rychlost na maximum, ale držet si na dojezd čelo závodu a ideálně v posledním kole je všechny předjet. Neměl jsem větší problémy umístit se na prvních třech místech. Po dohrání hlavního módu hry se můžete vrhnout na šílené destrukční závody v arénách a vylepšovat své výkony i zde. Ono rozštípat všechny protivníky dá zabrat. Flatout rozhodně doporučuji všem, hra je na téměř dvacetileté stáří i dnes dobrá.
Narozdíl od dvojky a jejího remasteru jsou zde závody rozděleny do skupin Bronze, Silver a Gold. Obtížnost opět stoupá a ke konci už jde o docela výživnou zábavu s občas nejistým umístěním. Tratě jsou rozmanité. Budete se prohánět po polních cestách nebo asfaltkách v přírodě, ve městech, zavítáte na závodní okruhy a také do míst, která sužují šílené zimy. Zde budete závodit na zamrzlých cestách či dokonce přímo na ledu zamrzlých jezer.
Co se týče vašich vozidel, budete jezdit v typických amerických muscle kárách. Sice ne pod oficiálními názvy, ale můžete se těšit na pick upy alá El Camino, klasické supersporty ne nepodobné například Buickům ze 70. let, masivnějším vozům ze stejné doby nebo autům podobným ikonickým sporťákům z let 90.. Ozvučení je na svoji dobu parádní. Auta stylově duní a jejich zvuky budí skuečný respekt. Soundtrack je samozřejmě opět vynikající. Dvojku nepřekonává, ale remaster ano. Opět vás bude hnát vpřed rock, hardrock, punk, punkrock a podobně.
Teď k negativům hry. Vadilo mě, že v garáži můžete mít jen jedno auto, které se vám koupí nového automaticky smaže. Auta tedy nejdou prodávat, což je po utracení nemála peněz do jejich vytunění veliká škoda. Dalším neduhem je start závodu, který vás vždy odsune na poslední místo. Toho jsem ale paradoxně využíval. Vždy se mi vyplatilo se postupně propracovávat umístěním vpřed, zejména na tratích, které jsem do té doby neznal. Nebylo nutné napalovat rychlost na maximum, ale držet si na dojezd čelo závodu a ideálně v posledním kole je všechny předjet. Neměl jsem větší problémy umístit se na prvních třech místech. Po dohrání hlavního módu hry se můžete vrhnout na šílené destrukční závody v arénách a vylepšovat své výkony i zde. Ono rozštípat všechny protivníky dá zabrat. Flatout rozhodně doporučuji všem, hra je na téměř dvacetileté stáří i dnes dobrá.
Pro: auta, demolice, různorodost tratí, tratě na sněhu, soundtrack, ozvučení aut
Proti: jen jedno auto v garáži, po startu vždy pád na 8. místo