Třpytivý, zároveň místy noir, úchvatný svět, kde vše září a vyzařuje elfí energií a absolutně vše Vás chce zabít. Vše Vás taky dokáže zabít buď na jeden, nebo tři seky. Vy zabijete vše tak na 5-100 seků. To se samozřejmě mění postupem hry, kdy sílíte, nabíráte energii, schopnosti a inteligenci. Učíte se neskutečná kouzla a triky s mečem. Časem se tím vším prosekáte a stanete se dragon-slayer, nebo třeba Elden lordem vládnoucím po boku úchvatné Ranni. Nebo se vydáte cestou víry s Corhynem. Open world trochu bere za své, když tak či tak tu je jakási linearita. Nicméně velkolepost a úchvatnost prostranství a měst s jejich katakombami nemluvě už ani o dungeonech je tak malebně propracovaná, že to vydá na hodně hodin.
Dohrál jsem snad každičký kout Lands Between za 150 hodin a byl jsem absolutně strhnutý tou jednoduchostí, ale zároveň příjemnou propracovaností. Musím vytknout ty glitche, těch bugů byla fakt tuna. Většinou mě zabilo, že postava nereagovala tak, jak by měla a místo obrany jen tak skočila, nebo začala pít něco, co neměla. Ale,přiznávám se, někdy jsem bug využil k tomu, abych zabil hodně těžce zabitelné monstrum.
Dohrál jsem snad každičký kout Lands Between za 150 hodin a byl jsem absolutně strhnutý tou jednoduchostí, ale zároveň příjemnou propracovaností. Musím vytknout ty glitche, těch bugů byla fakt tuna. Většinou mě zabilo, že postava nereagovala tak, jak by měla a místo obrany jen tak skočila, nebo začala pít něco, co neměla. Ale,přiznávám se, někdy jsem bug využil k tomu, abych zabil hodně těžce zabitelné monstrum.
Pro: Rozsáhlost prostranství, blyštivost a noir atmosféra, japonská disciplinovanost u překonávání překážek
Proti: Glitche, nejasné úkoly rozhodující o konci hry...