Dohráním sedmého dílu kozaté Lary alias Tomb Raidera jsem si splnil další rest, což je s podivem, protože tenhle druh archeologicky laděných adventur prostě můžu, leč v jinošských letech mě minuly, což se teď na starší kolena snažím dohnat.
Nový háv od Crystal Dynamics přinesl povedený vizuál s kterým jsem byl spokojený s vyjímkou cut scenes, které působily trochu lacině až odfláknutě. Ovládání taky není stoprocentní, častokrát se nepovedlo hupsnout tam, kam bylo zamýšleno, přesto hra se vyznačuje intuitivním, přímočarým hraním s průběžným ukládáním v checkpointech, hádanky nejsou příliš složité a hlavně se jeden neztrácí v nepřehledných lokacích a nezakysne na místě, protože přehlédnul přehodit mazaně ukrytnou páku nebo podobný mechanismus, tak jako v předchozích dílech z dílny Core.
V sedmičce roba putuje všemi světadíly - přes Bolívii, Japonsko, Ghanu, Kazachstáín do Nevady až po Londýn při pátrání pro Excaliburu a rytířích Krále Artuše. S Larou můžete i tentokrát vyzkoušet jízdu na motorce Ducati a novinku v rámci skoků s příručním navijákem. UI nepřátel je bohužel dost chabá, jsou to víceméně jen takové cvičné terče a bossové dost otravní, zabrat mi dal víc jen ten vodní plaz či co to bylo.
Za mě spokojenost, není důvod nezkusit Anniversary - 75 %
Nový háv od Crystal Dynamics přinesl povedený vizuál s kterým jsem byl spokojený s vyjímkou cut scenes, které působily trochu lacině až odfláknutě. Ovládání taky není stoprocentní, častokrát se nepovedlo hupsnout tam, kam bylo zamýšleno, přesto hra se vyznačuje intuitivním, přímočarým hraním s průběžným ukládáním v checkpointech, hádanky nejsou příliš složité a hlavně se jeden neztrácí v nepřehledných lokacích a nezakysne na místě, protože přehlédnul přehodit mazaně ukrytnou páku nebo podobný mechanismus, tak jako v předchozích dílech z dílny Core.
V sedmičce roba putuje všemi světadíly - přes Bolívii, Japonsko, Ghanu, Kazachstáín do Nevady až po Londýn při pátrání pro Excaliburu a rytířích Krále Artuše. S Larou můžete i tentokrát vyzkoušet jízdu na motorce Ducati a novinku v rámci skoků s příručním navijákem. UI nepřátel je bohužel dost chabá, jsou to víceméně jen takové cvičné terče a bossové dost otravní, zabrat mi dal víc jen ten vodní plaz či co to bylo.
Za mě spokojenost, není důvod nezkusit Anniversary - 75 %